Wij zijn een gezellige en prettige groep vrienden uit de regio Heerlen(gemiddelde leeftijd valt rond de 28-29 jaar. Woon jij toevallig dichtbij genoeg en ben je toe aan een nieuwe uitdaging als DM?
Momenteel komt onze lopende campaign van 1,5 jaar tot een einde. Er is behoefte aan een nieuw gezicht aan tafel die de rol van DM wilt overnemen zodra het verhaal klaar is. We bieden je graag een plekje aan tafel aan, mogelijk eerst als speler voor een aantal sessies om zo aan te voelen of wij je plekje zijn! Voor ons is het belangrijk dat het allemaal lekker klikt en een gezellige tijd kunnen hebben.
We spelen iedere maandag van 19:00 tot 23:00, mogelijk soms met uitloop of af en toe een uurtje eerder stoppen. Afhankelijk van elkaars werkweek of andere belangrijke plannen.
We zijn verder heel flexibel. Role-play komt op de eerste plaats en spelen niet alsof DnD een typical RPG is. We proberen creatief te zijn in onze backstories en storybuilding!
Verder is onze collectie aan velden, scenery, mini's voor de gemiddelde speler om warm van te worden! Ook spelen we in een speciaal ingericht DnD-tabletop kamer, zelfs met tavern achtige behang aan de muur!
Heb je interesse of vragen? Stuur mij gerust een berichtje via hier of app me via 0648556395. Ik zie dat dit forum niet heel actief is. Maar toch probeer ik het een poging!