Zijn de uitbreidingen van dixit ook bruikbaar voor dixit odyssey?
En zo ja, eentje die bijzonder aan te raden is? Dacht dat het gewoon allemaal nieuwe kaarten met tekeningen in een bepaald thema waren of zijn er ook nieuwe spelmechanismen?
Alvast bedankt
uitbreidingen dixit
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
pinokio1993
- Veenboer
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: uitbreidingen dixit
Dixit Odyssey is eigenlijk de eerste uitbreiding van Dixit, met extra scorebord en 12 konijntjes in plaats van 6.
Wat de beste uitbreidingen zijn hangt af van jouw smaak. Sommige stijlen bevallen mij beter dan dan andere, sommige thema’s werken voor mij beter dan andere. Op BGG staan aardige overzichten van alle uitbreidingen, die zullen het je vast wat gemakkelijker maken om tot een keuze te komen.
Het spelmechanisme blijft overigens altijd hetzelfde.
Wat de beste uitbreidingen zijn hangt af van jouw smaak. Sommige stijlen bevallen mij beter dan dan andere, sommige thema’s werken voor mij beter dan andere. Op BGG staan aardige overzichten van alle uitbreidingen, die zullen het je vast wat gemakkelijker maken om tot een keuze te komen.
Het spelmechanisme blijft overigens altijd hetzelfde.
-
pinokio1993
- Veenboer
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: uitbreidingen dixit
De jubileumuitgave bevat artwork van 10 verschillende tekenaars. Dan zit je altijd wel een keer goed.pinokio1993 schreef: Bedankt, dan kies ik de mooiste doos, het is namelijk om cadeau te geven.