Bij dezen wil ik de interesse peilen voor een mooi pakket Altar Quest. Het pakket bevat:
* Altar Quest
* Stretch goals box
* Ruins of Arkenspire (expansion)
* Alles gesleeved (Arcane Tinmen) m.u.v. de twee ongeopende boxes uit de expansion – het is bespreekbaar dat ik die eraf haal
* Een handige doos waar alle tokens gesorteerd in zitten
Ik heb het spel nu een paar keer gespeeld en hoewel ik de mechanismen erg gaaf vind (de modulariteit, de dobbelstenen waar geen misses op staan, de diverse karakters, quests en vijanden) komt er uit mijn nietige solo-brein toch net iets meer rook dan toelaatbaar is bij het spelen van spellen.
Alles zit in de dozen van het basisspel en de stretch goals maar de Ruins-box is desgewenst ook nog beschikbaar. Alle kaarten, dobbelstenen en speelborden zitten in de base game box; alle mini’s zitten gesorteerd in zakjes in de stretch goal box. Monsters zitten gesorteerd per Threat deck, met uitzondering van de enkelingen die in het Lurker deck zitten. Heroes zitten samen, Villains, Altars, Doors, Features, Lurkers ook. Dit alles op de setup te bevorderen.
Ik sta open voor goede boden. De spellen hebben samen (ex. verzending) € 150 gekost, de sleeves ook nog eens € 40. Dat wil ik er ook graag minstens voor terug zien. (Zoals gezegd, sleeves zijn bespreekbaar.)
Spel staat ook op Marktplaats en Facebook (1 groep). Ik behoud mij het recht om het spel al dan niet te verkopen. Bieden staat vrij, maar houd het overzichtelijk; mij een bericht sturen mag, maar bieden graag openbaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[TK] Altar Quest + stretch goals + Ruins of Arkenspire
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
[TK] Altar Quest + stretch goals + Ruins of Arkenspire
Recent speelde ik...

-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk