Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
"Als je na talloze potjes Clever toe bent aan wat meer uitdaging, dan is Clever tot de 3e Macht precies wat je zoekt. Dit derde deel is lastiger dan het eerste deel, maar qua niveau vergelijkbaar met het tweede deel. Dankzij de nieuwe categorieën staat Clever 3 weer garant voor urenlang speel- en puzzelplezier!"
Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg:
Heb jij Clever tot de 3e Macht al gespeeld? Zo ja, wat vind jij er van?
Leuk spel, de eerste blijf voor mij de beste. Vooral omdat doe variant minder last heeft van een dominante winststrategie. Hij deze versie is dat vooral bruin volledig vullen. In mijn ervaring dan.
Jorrit schreef:
Leuk spel, de eerste blijf voor mij de beste. Vooral omdat doe variant minder last heeft van een dominante winststrategie. Hij deze versie is dat vooral bruin volledig vullen. In mijn ervaring dan.
De eerste vind ik juist de minste omdat er een maximum score mogelijk is.
Ik vind het origineel wel het leukste denk ik. Simpelweg omdat je juist het minst afhankelijk bent van geluk. Dobbel Zo Clever en Clever tot de 3e Macht hebben weer een hogere geluksfactor (want je wil voor grijs en blauwgroen meerdere dobbelstenen hebben). Daar tegenover staat wel dat die meer spanning geven I guess.
Ben het ook wel eens met het feit dat het eerste deel zo'n beetje 'vast staat' nu.