Afgelopen vrijdag hadden Peter Hein en ik een afspraak met Matt Leacock voor een Zoom-interview. Het resultaat heb ik zo juist op Spellengek geplaatst:
https://www.spellengek.nl/spelauteur-on ... t-leacock/
Veel leesplezier gewenst!
interview met Matt Leacock
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: interview met Matt Leacock
Leuk interview weer, dankjulliewel. En zoals vaker vind ik de uitsmijter het leukst...
Spellen zijn voor mij een middel om mensen samen te brengen, bijvoorbeeld door af te spreken met vrienden. Het sociale aspect van spellen is wat spellen spelen voor mij zo aantrekkelijk maakt.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Leuk stuk, van toch wel de beste coöperatieve spellenauteur waar ik aardig fan van ben.
Ik heb immers Het Verboden Eiland, De Vergeten Stand, Pandemie + extreem gevaar en Pandemie Rising Tide van zijn hand in mijn spellenkast staan. Al deze spellen komen jaarlijks nog steeds meerdere keren bij mij op tafel en dan zijn het dus voor mijn collectie blijvers!
Ik heb immers Het Verboden Eiland, De Vergeten Stand, Pandemie + extreem gevaar en Pandemie Rising Tide van zijn hand in mijn spellenkast staan. Al deze spellen komen jaarlijks nog steeds meerdere keren bij mij op tafel en dan zijn het dus voor mijn collectie blijvers!
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Goeie serie interviews, ik ben al benieuwd naar de volgende. Dank.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Dank! Het volgende interview gaat even op zich laten wachten omdat mei natuurlijk de top 100 maand is (vandaag is de laatste dag waarop je je top 20 kan aanleveren daarvoor). Maar ik zal vast eens gaan nadenken over welke auteur ik als volgende zal gaan benaderen....Jerome schreef: Goeie serie interviews, ik ben al benieuwd naar de volgende. Dank.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Met die eerste plek in de top 100 is het misschien een idee om Hargrave te interviewen?Dagmar schreef:Dank! Het volgende interview gaat even op zich laten wachten omdat mei natuurlijk de top 100 maand is (vandaag is de laatste dag waarop je je top 20 kan aanleveren daarvoor). Maar ik zal vast eens gaan nadenken over welke auteur ik als volgende zal gaan benaderen....Jerome schreef: Goeie serie interviews, ik ben al benieuwd naar de volgende. Dank.