Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
"Ik vind De Verdwenen Ruïnes van Arnak hartstikke leuk om te doen. Het ziet er prachtig uit en brengt twee gewaardeerde spelmechanismen, namelijk Deckbuilding en Worker Placement, samen. Deckbuilding blijft naar mijn mening wat ondergeschikt, maar ik vind niet dat dit ten koste gaat van de gameplay. Laat je vooral niet afschrikken door het formaat (behalve als je een kleine tafel hebt) en de spelregels, want een overzichtelijk en vloeiend spelverloop maken Arnak toegankelijker dan het lijkt!"
Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg:
Heb jij De Verdwenen Ruïnes van Arnak al gespeeld? Zo ja, wat vind jij er van?
Spellenwijs.nl schreef:
Heb jij De Verdwenen Ruïnes van Arnak al gespeeld? Zo ja, wat vind jij er van?
Nee, want deze komt pas uit op 14 juni volgens de website van WGG.
Maar het lijkt me leuk om deze te spelen.
Daar heb je een terecht punt. Ik doelde op het moment van schrijven meer op mensen die de Engelse variant misschien al hadden gedaan. Maar helemaal eens, pas na 14 juni is m'n vraag relevant voor het Nederlandse spel .
Ja, ik heb ‘m al gespeeld en vond het een leuk spel dat ik best nog eens vaker zou willen spelen.
Een nette 7.
Het is van alles wat en dat probeer je te optimaliseren. Daarbij kan je soms geluk, soms pech hebben met de draken. Nogmaals, leuk. Meer niet.