Nieuw spellencafé in Diest (B)

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Kire
Munchkin
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Nieuw spellencafé in Diest (B)

Bericht door Kire »

Ik zag net op Facebook dat er vandaag in Diest een nieuw spellencafé de deuren opende: Nooi

https://www.nooi.be

Indien iemand er toevallig al geweest zou zijn: ik ben benieuwd naar de ervaringen!

Ik heb via Facebook ook gevraagd of ze zich hier kort even willen voorstellen.

Op de website staat er een kaart met de drankjes en hapjes maar nog niet met de spellen die je kan spelen. Ik vermoed/hoop dat deze weldra zal volgen.

Ik zie trouwens dat er Flammkuchen op de kaart staat en laat dat nu net één van de lievelingsgerechten van mijn vrouw zijn. Dat opent perspectieven! :-)
tact59
PIONier
Persoonlijke Ondertitel: eigenaar Nooi Diest
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Nieuw spellencafé in Diest (B)

Bericht door tact59 »

Dag Kire, bedankt voor je bericht op dit forum! Mijn antwoord komt misschien wat later dan verwacht, maar ik wilde in elk geval zeggen dat ik blij ben met je enthousiasme.

In Nooi kan je inderdaad gezelschapsspelletjes spelen. We hebben een divers gamma, van de klassiekers zoals Zeeslag en Uno tot korte spelletjes voor twee personen zoals Keer op Keer, strategische langspelers zoals Smallworld en party games zoals Cards Against Humanity. Mensen mogen uiteraard ook hun eigen spelletjes meenemen om te spelen.

Omdat ons aanbod zeer regelmatig verandert, hebben we (voorlopig) nog geen lijst met spellen. We zijn wel goed in het beantwoorden van onze mails en social media berichten, dus vragen over spelletjes en andere kun je altijd stellen.

Ook interessant: op aanvraag bieden we een initiatie aan voor Dungeons & Dragons. Nieuwe spelers die voor het eerst een ervaring willen met deze tabletop rpg, zijn dus ook welkom.

Wanneer je in Diest bent en van bordspelletjes houdt, kom dan zeker langs om ons te ontdekken!

Groetjes,
Thomas
Piet
Beheerder

Re: Nieuw spellencafé in Diest (B)

Bericht door Piet »

Veel succes met de zaak. We waren in het najaar voor het eerst in Diest. Als we er nog eens komen, springen we zeker binnen.