2-4 Spelers
20 Minuten Speeltijd
Voor meer over bordspellen, ga naar http://www.bordspelmania.eu/index.php
* Wat zit er in de doos? - 00:58
* Opzetten v/h Spel - 01:35
* Speluitleg - 02:22
* Review - 06:11
In samenwerking met 999 Games.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Is een zogenaamde Kruidvat exclusive. Neem aan dat die daar binnenkort zal opduiken.Pura Vida schreef: Leuke en nuttige review, deze had ik totaal gemist. Als ik jou goed begrijp, is dit een goeie aanvulling die de moeite waard is. Want: met meer dan twee te spelen, goeie interactie, eenvoudig systeempje... gaat op de lijst ondanks mijn huiver voor dobbelvarianten.
Edit: ik naar mijn lokale spellenshop. Is er nog helemaal niet. Kerstcadeautje op zijn vroegst. #ffcheckenvoorjefietst![]()
Argh. Duivels dilemma. OF snel naar Kruidvat en schuldig en wel spelletje spelen tijdens de vakantie OF principieel blijven en pas met de kerst losgaan. Corona heeft me veel geleerd over mezelf. Onder andere dat ik ongeduldig ben.Erwin schreef:Is een zogenaamde Kruidvat exclusive. Neem aan dat die daar binnenkort zal opduiken.Pura Vida schreef: Leuke en nuttige review, deze had ik totaal gemist. Als ik jou goed begrijp, is dit een goeie aanvulling die de moeite waard is. Want: met meer dan twee te spelen, goeie interactie, eenvoudig systeempje... gaat op de lijst ondanks mijn huiver voor dobbelvarianten.
Edit: ik naar mijn lokale spellenshop. Is er nog helemaal niet. Kerstcadeautje op zijn vroegst. #ffcheckenvoorjefietst![]()
De overige winkels komen naar verwachting pas in december aan de beurt.
Heb ‘m inmiddels een paar keer met twee gespeeld. Prima bevallen en inderdaad interactief.