Hallo iedereen!
Ik ben Jop (24) en ik speel al bijna 6 jaar DnD (5e). Ik heb redelijke ervaring met spelen en dungeon master zijn. Ook LARP ik al 9 jaar en ben zelfs spelleider bij 2 verschillende LARPS op dit moment. Aangezien ik sinds Mei mijn eigen plek heb wil ik een real life dnd campaign beginnen in Amersfoort. De setting gaat Eberron zijn omdat dat mijn favoriete setting is en ik daar veel ervaring mee heb. Ook heb ik veel onderzoek gedaan in de setting waardoor ik op zijn minst bekend ben met alle aspecten van de setting.
Provincie: Utrecht
Stad: Amersfoort
Maximale groeps grote: 6 personen (Inclusief DM)
Status: 3 van de 6 vrij. PLEKKEN OPEN
Eventuele huisregels: Alcohol is prima zolang je je netjes gedraagd en het spel kunt spelen. Roken en vapen kan op het gemeenschappelijk dakterras. Geen drugsgebruik.
Huisdieren: Geen huisdieren
Beschikbaarheid: Maandag, vrijdag of zondag avonden van 18:30 tot 23:00, elke week. Dit zijn de avonden dat ik kan, de uiteindelijke avond wordt gebaseerd op de reacties. (Op dit moment gaat het waarschijnlijk vrijdag avond worden)
Overige informatie: Roleplay doe ik graag in het Engels, daarbuiten om kan er gewoon Nederlands gepraat worden. Het zal 5de editie zijn en spelers zullen op level 3 beginnen (dan kan je sowieso met je subclass beginnen). In principe is alles van de officiële boeken toegestaan, Unearthed Arcana met toestemming. Homebrew alleen met races, in overleg.
DnD Spelers gezocht omgeving Amersfoort
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Jopreff
- Uno