Spellenwijs.nl: Review De Crew Missie Diepzee (999 Games)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review De Crew Missie Diepzee (999 Games)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind De Crew Missie Diepzee een leuk vervolg op het populaire slagenspel uit 2020. Het is niet per se heel vernieuwend, maar biedt wel veel meer variatie in opdrachten dan zijn voorganger. Er zitten moeilijkere opdrachten tussen en dat maakt Missie Diepzee ook een stuk uitdagender dan het origineel."

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg:

Afbeelding
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
WTULTC
Elfenkoning

Re: Spellenwijs.nl: Review De Crew Missie Diepzee (999 Games

Bericht door WTULTC »

Er zit een fout in je review. De kapitein heeft de eerste keuze om een opdracht te kiezen, maar kan er ik voor kiezen om geen opdrachtkaartje te pakken (bijv als er 2 opdrachtkaartjes zijn bij 4 spelers). Dit gaat zo door tot dat de vierde speler eventueel het laatste kaartje moet pakken als er nog 1 overblijft.
Hierin verschilt het spel dus met de gewone crew.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

WTULTC schreef: Er zit een fout in je review. De kapitein heeft de eerste keuze om een opdracht te kiezen, maar kan er ik voor kiezen om geen opdrachtkaartje te pakken (bijv als er 2 opdrachtkaartjes zijn bij 4 spelers). Dit gaat zo door tot dat de vierde speler eventueel het laatste kaartje moet pakken als er nog 1 overblijft.
Dit is een leuke en wat mij betreft noodzakelijke verandering. Natuurlijk moet je bij meer kaartjes dan het aantal spelers nog altijd allemaal een kaartje hebben, maar het wordt niet meer door randomness verplicht dat de Commander een overgeblevene moet nemen. Beter dan in het eerste deel en een stuk leuker zo, meer invloed!
Spellenwijs.nl
Party Animal

WTULTC schreef: Er zit een fout in je review. De kapitein heeft de eerste keuze om een opdracht te kiezen, maar kan er ik voor kiezen om geen opdrachtkaartje te pakken (bijv als er 2 opdrachtkaartjes zijn bij 4 spelers). Dit gaat zo door tot dat de vierde speler eventueel het laatste kaartje moet pakken als er nog 1 overblijft.
Thanks voor je kritische blik! Goed dat je het noemt :). Ik ga dit binnenkort aanpassen!
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
Spellenwijs.nl
Party Animal

Aangepast mét bronvermelding. Thanks WTULTC!