https://catchtheplanegame.com/
Lijkt van Nederlandse bodem
Zelfstandig uitgegeven? Catch the Plane
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
roubosga
- El Capitan
Re: Zelfstandig uitgegeven? Catch the Plane
Het thema is in ieder geval heel toepasselijk heden ten dage 
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Wel wat vreemd. Er wordt geen auteur vermeld en je vind niets terug op BGG of op BSM.
-
mazinho
- Gouverneur
Klopt! Het lijkt een project totaal anders dan veel andere bordspelprojecten. Ik denk dat Kristie Willems de auteur is. Als ik naar de website kijk, voelt ie ook meer als die van een blogger dan die van een spelauteur. Misschien een leuk idee voor een interview voor een bordspelpodcastmaker of bordspelblog. Ik zal haar een berichtje sturen en wijzen op Bordspelmania. Wellicht zien we haar dan binnenkort hier.

-
mazinho
- Gouverneur
Dit vind ik ook nog: uitgever The Catch Studio
https://thecatchstudio.com/
“Als fanatiek spelletjesspeler ontstond in 2018 het idee om een eigen bordspel te ontwikkelen. Na veel brainstormen, spelrondes bedenken (lees: slapeloze nachten), testen, alles uitwerken en nóg meer testen is CATCH THE PLANE een feit. Uitgeverij The Catch Studio is in 2020 opgericht om Catch The Plane officieel te lanceren.
Met dit spel en hopelijk de verdere spellen die nog gaan komen (ja, er zijn genoeg plannen), is het doel om mensen meer bordspellen te laten spelen en ze een leuke tijd te bezorgen samen. What are you waiting for? Catch up and let's play games!”

https://thecatchstudio.com/
“Als fanatiek spelletjesspeler ontstond in 2018 het idee om een eigen bordspel te ontwikkelen. Na veel brainstormen, spelrondes bedenken (lees: slapeloze nachten), testen, alles uitwerken en nóg meer testen is CATCH THE PLANE een feit. Uitgeverij The Catch Studio is in 2020 opgericht om Catch The Plane officieel te lanceren.
Met dit spel en hopelijk de verdere spellen die nog gaan komen (ja, er zijn genoeg plannen), is het doel om mensen meer bordspellen te laten spelen en ze een leuke tijd te bezorgen samen. What are you waiting for? Catch up and let's play games!”

-
Jerome
- Gouverneur
Leuk vormgegeven.