Ik heb de nieuwe Kemet: Blood and Sand vandaag binnen gekregen. Bij wat rondlezen zie ik dat het regelboek wat verbetering kan gebruiken en dat er een nieuw regelboek is uitgebracht.
Ik zou deze graag in fatsoenlijke kwaliteit laten uitprinten/afdrukken.
Er zijn nogal wat shops die dat kunnen, maar heb er zelf geen ervaring mee.
iemand hier goede ervaringen online om iets te laten drukken/printen?
Printen regelboek in goede kwaliteit. Ervaringen?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Re: Printen regelboek in goede kwaliteit. Ervaringen?
Ik heb zelf goede ervaringen met printenbind.nl.
Niet heel goedkoop, maar wel veel opties, goede kwaliteit en snelle service.
Niet heel goedkoop, maar wel veel opties, goede kwaliteit en snelle service.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Ja. koop een epson et-3850
Hoef je de rest van je leven geen cartridges meer te kopen.
Ik heb er diverse boeken mee uitgeprint, Stormsunder, isofarian guard, story of many, memoir 44 en vele andere.
Koop bij een naaiatelier wat ribbons in kekke kleurtjes,
en naald en draad.
print de buitenbladen op 120gsm en de rest op 80gsm
maak gaatjes aan de binnenband, rijg er draad door, wat lijm op de binnenrug, dan achterflap eroverheen, en tenslotte voorflap. Desgewenst de ribbon tussen achter en voorflap.
heb er diverse videos over gemaakt op mijn channel.
sla mensen stomverbaasd over hoe professioneel het er uit ziet.
Let wel, sommige boeken zijn beter in ringband - dat moet je zelf even uitzoeken, maar wederom epson!
Ik heb er diverse boeken mee uitgeprint, Stormsunder, isofarian guard, story of many, memoir 44 en vele andere.
Koop bij een naaiatelier wat ribbons in kekke kleurtjes,
en naald en draad.
print de buitenbladen op 120gsm en de rest op 80gsm
maak gaatjes aan de binnenband, rijg er draad door, wat lijm op de binnenrug, dan achterflap eroverheen, en tenslotte voorflap. Desgewenst de ribbon tussen achter en voorflap.
heb er diverse videos over gemaakt op mijn channel.
sla mensen stomverbaasd over hoe professioneel het er uit ziet.
Let wel, sommige boeken zijn beter in ringband - dat moet je zelf even uitzoeken, maar wederom epson!
- warjan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: game on!
- Contacteer:
Drukland zou je ook kunnen polsen (gebruikt voor flyers en rolbanners).
arjanvanhouwelingen.com
- kosterix
- Burgemeester
ik heb (alleen maar) goede ervaringen met onlyprint.
www.onlyprint.nl
Alleen rendabel als je in bulk laat printen, bijvoorbeeld fan kaarten voor deck builders. Proper snijden kunnen ze niet, dus de sheets laat ik in A3 bezorgen en maak er thuis kaartjes van geen probleem. Aanrader.
www.onlyprint.nl
Alleen rendabel als je in bulk laat printen, bijvoorbeeld fan kaarten voor deck builders. Proper snijden kunnen ze niet, dus de sheets laat ik in A3 bezorgen en maak er thuis kaartjes van geen probleem. Aanrader.
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Geen cartridges, maar wel nog inktflesjes precies. Wat is dan juist de meerwaarde van de inktflesjes?kosterix schreef: wo 04 feb 2026, 20:27 Ja. koop een epson et-3850
Wat is dat kanaal? Ik ben wel benieuwd naar dat proces.heb er diverse videos over gemaakt op mijn channel.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
- kosterix
- Burgemeester
1. De meerwaarde is dat je jaren doet met die inktflesjes. Denk 6000 prints voor zo'n flesje. Goedkoper en minder vaak verwisselen dan een cartridge. Maar wat ook telt:The Iced One schreef: ma 09 feb 2026, 09:58Geen cartridges, maar wel nog inktflesjes precies. Wat is dan juist de meerwaarde van de inktflesjes?kosterix schreef: wo 04 feb 2026, 20:27 Ja. koop een epson et-3850
Wat is dat kanaal? Ik ben wel benieuwd naar dat proces.heb er diverse videos over gemaakt op mijn channel.
2. De printer zelf doet precies wat je van een printer verwacht. Klinkt triviaal, maar de diverse HP Brother en andere prullaria van bol.com doen niet wat je wilt, zijn onvoorspelbaar, weigeren dienst met meldingen zoals cartridge leeg terwijl hij vol is, printen onbetrouwbare kleurverschillen echt leuk als je een kaartspel wilt.
3. De epson is ook een erg goede scanner. Ook hoeft hij niet online te zijn zodat anderen je data kunnen harken.
4. Je hebt nooit meer het gekloot met cartridges kopen en opgebruikte opsturen, je hoeft niet meer te dealen met bedrijfjes zoals 123print.
5. Enne, net zoals met "je eerste auto", je gebruikt hem veel vaker dan je zou doen als je een cartridge ding zou hebben. Hij kan ook duplex printen, en op dik papier, en de kwaliteit van de prints is fenomenaal.
Maar een gemiddelde Nederlander kennende kijkt deze enkel naar aanschafprijs. Dat snap ik wel, dat had ik ook. Maar ergens in het konijnenhol genaamd print and play was ik die cartridge ellende zat, en nooit spijt van gehad.
www.youtube.com/@kosterix123
https://kosterix.itch.io/
YouTube kanaal is non-monetized, itch account is monetized (omdat AI machines alles wat gratis is bijeenharken).
Ik heb ook filmpjes van de epson op mijn kanaal, uiteraard. Als ik ergens enthousiast over ben, laat ik dat merken. Er is zojuist een Slay the Spire gratis fan expansie uit, die kan ik gewoon printen. Cartridge volk trekt lijkbleek weg bij dergelijke aantallen :-)
- warjan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: game on!
- Contacteer:
+1 voor Epson Ecotank van mij. Jaren geleden gekocht, en voor iemand die veel prototypes wil printen is het heel fijn dat de kosten zo laag zijn. Flesjes is beetje gedoe, maar echt printer drama heb ik nooit gehad (af en toe een auto reiniging en uitlijnen, maar small potatoes).
On topic: Epson en andere printers: als het niet watervast is, heb je eerder kans op uitlopen en vlekken. Als je dus echt een mooi regelboekje wilt, dan is dit wellicht niet daarvoor de beste wijze.
On topic: Epson en andere printers: als het niet watervast is, heb je eerder kans op uitlopen en vlekken. Als je dus echt een mooi regelboekje wilt, dan is dit wellicht niet daarvoor de beste wijze.
arjanvanhouwelingen.com