Spellenwijs.nl: Review van Kamer te Huur! (999 Games)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review van Kamer te Huur! (999 Games)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind Kamer te Huur! een goede uitbreiding voor De Taveernen van de Oude Stad. Het brengt naar mijn mening niet al teveel extra complexiteit, maar weet veel nieuwe dingen toe te voegen. De ene toevoeging past net wat beter dan de ander, dat wel. En waar sommige toevoegingen het basisspel verbeteren, zorgen de meeste simpelweg voor meer variatie, meer inkomen, meer bier, meer bonussen en yes, hogere scores."

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg:

Afbeelding
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...

Re: Spellenwijs.nl: Review van Kamer te Huur! (999 Games)

Bericht door Lucky Jack »

Bedankt voor je review! Taveernen bevalt hier, en nog belangrijker; bij mijn vrouw, erg goed! Deze uitbreiding gaat er zeker komen.
Afbeelding
Spellenwijs.nl
Party Animal

Re: Spellenwijs.nl: Review van Kamer te Huur! (999 Games)

Bericht door Spellenwijs.nl »

Lucky Jack schreef: Bedankt voor je review! Taveernen bevalt hier, en nog belangrijker; bij mijn vrouw, erg goed! Deze uitbreiding gaat er zeker komen.
Thanks voor je reactie! Goed om te horen :). Toevallig is dit ook een favoriet van mijn vrouw haha!
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!