Hallo Beste DnD Enthousiastelingen,
Ik zit samen met een groepje mensen een geweldig leuke DnD discord server genaamd Coronium en we willen nieuwe spelers erbij. Vorig jaar ontstaan om de verveling van de lock-down te verslaan hebben we een DnD text RP server met algemene One-Shots voor alle spelers.
Onze wereld speelt af in de homebrew genaamd Coronium in de stad Lunor. De stad heeft 5 factions waarbij je kunt toevoegen als character en die zijn:
- Areleg: The proud law-enforcers of the city under the banner of the Traid gods, but other religions are also welcome.
- The College of Lunor: Situated on a magical island smack down in the middle of Lunor. You’ll learn the 8 schools of magic there.
- The Uelers trading Union: Anyone from guards to merchants to artisans are welcome here.
- The Syndicate: They control the underground. Though techinally not criminal their business is shady.
- Venators: The home of every natureloving creature flocking to Lunor and a center of healing
Je speelt 1 character per keer in 1 faction, mocht je doodgaan of geen zin meer in hebben in je character/faction dan kun je altijd veranderen. We text rp’en in het Engels, maar je kunt altijd in het Nederlands vragen stellen.
Daarnaast we zoeken naast nieuwe spelers ook nog een dm die faction leaders wilt zijn voor The College.
Stuur me een berichtje als je interesse en ik zal je een link geven van de server. (Als het mag zet ik de link gewoon hier: https://discord.gg/am8DHmFW )
Nieuwe spelers gezocht voor onze DnD Discord server
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
MacTire
- PIONier
Nieuwe spelers gezocht voor onze DnD Discord server
Munchkin4life
-
ninoking
- PIONier
Re: Nieuwe spelers gezocht voor onze DnD Discord server
hey,
ik zou graag willen joinen met een maat van me maar de serverlink doet het niet meer.
groetjes
ninoking
ik zou graag willen joinen met een maat van me maar de serverlink doet het niet meer.
groetjes
ninoking
-
De Spellenreporter
- Condottiërre
Spelen jullie zo'n one shot dan in een avond?
Of is het gewoon wachten tot degene die aan de beurt is reageert
en dan gaat het weer verder...
Might be interested
Of is het gewoon wachten tot degene die aan de beurt is reageert
en dan gaat het weer verder...
Might be interested
-
librarianvolso
- PIONier
Hey, I'm interested in joining the sever invite link doesn't work anymore :/
You can find me on discord with bigchickcannibalistic#9708