Edit: ik heb genoeg spelers gevonden!
Hallo allemaal! Ik ben Aart, 22 jaar, en heb al een tijdje ervaring met DM'en. Ik heb eerst een tekst-only online campaign gedaan, ben nu bezig met een online voice only campaign, en nu ben ik klaar voor mijn eerste real life campaign!
Ik ben van plan om het "ZEITGEIST: The Gears of Revolution" avonturenpad (een 5e versie) te runnen. Het speelt zich af in een wereld die in veel opzichten lijkt op een typische D&D wereld, maar er is een industriële revolutie gaande. Deze campaign is niet per se gefocussed op combat (al komt het er ook zeker in voor), sociale interacties zijn minstens zo belangrijk. Dat is nieuw voor mij als DM, dus wellicht is het in het begin nog even wennen.
Ik zoek spelers die:
• respect hebben voor anderen.
• enthousiast zijn.
• geen perfect karakter willen spelen, flaws zijn essentieel bij roleplaying!
• notities bijhouden over wat er gebeurd is.
• niet steeds afzeggen (noodgevallen zijn natuurlijk niet uit te sluiten, maar houd verder de D&D avonden vrij!)
Ervaring is niet nodig, nieuwe spelers zijn van harte welkom!
Ik wil de sessies op dinsdagavonden (of anders woensdagavonden) om de week van half 7 tot 10 uur doen. Bij mij thuis kunnen de sessies helaas niet, dus het zou heel fijn zijn als één van de spelers die in Gouda woont thuis ruimte heeft waar we het kunnen doen.
De bedoeling is om tijdens de eerste sessie in ongeveer een uur gezamenlijk karakters te maken (waarbij we eventuele nieuwelingen uiteraard helpen). Als er nieuwe spelers zijn, beginnen we daarna met een kort en simpel (level 1) introductie avontuur om te kijken hoe het een beetje werkt. De sessie daarna beginnen we dan met het avontuur. Als iedereen al ervaring heeft kunnen we gelijk op level 3 beginnen.
Stuur een bericht als je interesse hebt!
DM in Gouda zoekt Dungeons & Dragons 5e spelers
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
AartvB
- PIONier
DM in Gouda zoekt Dungeons & Dragons 5e spelers
Laatst gewijzigd door AartvB op ma 11 okt 2021, 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Infyra
- Grote Dienaar
Re: DM in Gouda zoekt Dungeons & Dragons 5e spelers
Ik wil je potentiele spelers aanmoedigen om aan te sluiten, Zeitgeist is een erg goede campaign, zeker een aanrader! Wij spelen hem momenteel in 4e omdat hij daar oorspronkelijk voor is uit gekomen.