GEZOCHT: Demo'er voor SPEL-PLEZIER (20-11, Antwerpen)

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

CrazyJ007
PIONier

GEZOCHT: Demo'er voor SPEL-PLEZIER (20-11, Antwerpen)

Bericht door CrazyJ007 »

Zaterdag 20 november 2021 zal SPEL-PLEZIER doorgaan in Antwerpen, een beurs voor jong en oud om Vlaanderen weer aan het spelen te krijgen na de coronapandemie. Ik zoek nog één of meerdere vrijwilligers om een stand te bemannen en mensen op weg te helpen door ze de spelregels aan te leren en ze tijdens het spelen te helpen.

Als je interesse hebt om dit te willen doen, gelieve dan onderstaand formulier in te vullen. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om de details te bespreken.

https://forms.gle/hWs5DXKAHe8Agtr19

Alvast bedankt!
lordyazos
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Yannick

Re: GEZOCHT: Demo'er voor SPEL-PLEZIER (20-11, Antwerpen)

Bericht door lordyazos »

Missen hier nu geen belangrijke vragen op?
Ervaring? Wat ze willen uitleggen? Spel ervaring?
Of is dat niet belangrijk? Want dan vrees ik wel voor het niveau van de demo’s...
Afbeelding
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Ik mis een beetje: voor wie is dit? En welke spellen moeten uitgelegd worden?
CrazyJ007
PIONier

Bericht door CrazyJ007 »

lordyazos schreef: Missen hier nu geen belangrijke vragen op?
Ervaring? Wat ze willen uitleggen? Spel ervaring?
Of is dat niet belangrijk? Want dan vrees ik wel voor het niveau van de demo’s...
Eerst en vooral sorry voor het late antwoord, ik zag de reacties op mijn bericht nu pas!

Eerlijk gezegd was ik normaalgezien zelf gevraagd om te demo'en door de uitgever, maar door omstandigheden kan ik er niet bijzijn maar heb ik wel gezegd dat ik voor een vervanger zou proberen zorgen zodat hun spel alsnog gedemonstreerd kon worden!
Door de drukte was ik inderdaad vergeten wat extra informatie te voorzien dus bij deze:

Ik zoek één (of meerdere) vrijwilliger(s) die zich beschikbaar kunnen stellen om op zaterdag 20-11 op SPEL-PLEZIER te Antwerpen een demo/speluitleg te geven voor 'King of the Valley', een nieuw spel uitgegeven door The Game Master. Er zullen twee tafels voorzien worden en twee demo-spellen. De spelopzet is simpel en makkelijk uit te leggen op een 10-tal minuutjes. Het spel zelf duurt 30-45 minuten, afhankelijk van het spelersaantal.

Hou je van spellen en spellen uitleggen en heb je altijd wel eens op een beurs willen staan? Dan is dit je kans! ;)
CrazyJ007
PIONier

Bericht door CrazyJ007 »

Piet schreef: Ik mis een beetje: voor wie is dit? En welke spellen moeten uitgelegd worden?
Bedankt voor je reactie, Piet! Hierboven heb ik dit zonet in een andere comment rechtgezet met wat meer informatie :)