Hoi allen,
Ik ben op zoek naar een plaats waar ik liefhebbers/verzamelaars van oude oorlogsspellen kan bereiken. Een familielid ruimt de zolder op. De spellen zijn niet aan mij besteed, maar volgens mij zitten er wel interessante titels tussen. Sommigen leveren ook best wat op, zie bijvoorbeeld eBay of de marktplaats van BGG.
Kent iemand een verzamelaar of winkel waar ik hiermee terecht kan? Ik vind het zonde om te laten verstoffen of weg te gooien.
Bedankt alvast!
Op zoek: advies verkoop voor oorlogsspellen (70's+)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Ortai
- PIONier
Op zoek: advies verkoop voor oorlogsspellen (70's+)
Laatst gewijzigd door Bart op zo 16 jan 2022, 20:10, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht aangepast en verplaatst
Reden: bericht aangepast en verplaatst
- Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Op zoek: geïnteresseerden voor oude oorlogsspellen (70's
Als je ze los wil verkopen lijkt mij de marktplaats van BGG de beste plek, anders gewoon als partij op de Nederlandse Marktplaats zetten met een goede foto en geduld hebben. Staar je in ieder geval niet blind op de prijzen die je op BGG tegen komt want die zijn vaak belachelijk hoog.
Succes!
Succes!
- Lord Leuber
- Party Animal
Eens met Jerome. De onderste drie zijn in mijn ervaring (als verkoper van dit soort spul) echt wel wat waard, de bovenste vier not so much. De markt (interesse) is relatief ook niet heel groot hiervoor, dus of laag inzetten qua prijs of veel geduld hebben.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Mooie prijzen op BGG zien vooral op de Amerikaanse markt. In Nederland is het een stuk lastiger om goede prijzen voor wargames te krijgen.
Misschien is Fantasy En’Counter geïnteresseerd in de partij. Deze (ook in Nederland actieve) Duitse winkel doet veel met wargames. Link: https://www.fanen.com/
Succes met de verkoop.
Misschien is Fantasy En’Counter geïnteresseerd in de partij. Deze (ook in Nederland actieve) Duitse winkel doet veel met wargames. Link: https://www.fanen.com/
Succes met de verkoop.
-
Ortai
- PIONier
Re: Op zoek: advies verkoop voor oorlogsspellen (70's+)
Bedankt voor alle suggesties. Ik ga eens rondkijken.
Het was me inderdaad al opgevallen dat de prijzen op eBay en BGG bizar hoog kunnen zijn. Moeilijk om in te schatten wat reëel is.
Het was me inderdaad al opgevallen dat de prijzen op eBay en BGG bizar hoog kunnen zijn. Moeilijk om in te schatten wat reëel is.
- DoReMi
- Sojaboon
Re: Op zoek: advies verkoop voor oorlogsspellen (70's+)
Hoi,Ortai schreef: Bedankt voor alle suggesties. Ik ga eens rondkijken.
Weet niet of je ze al kwijt bent, maar kun je een inschatting geven om hoeveel spellen het gaat en eventueel bereik in jaar van uitgifte. Ik weet dat er in Arnhem een winkel zit die ook 2de hands inkoopt, wellicht hebben zij intresse. Naam van de winkel Spelkwartier in de Steenstraat in Arnhem dus.
Succes.
Everyone has something to hide.