Hij mag weg voor de kostprijs: 320 euro. En als je op een enigszins redelijke afstand woont kom ik daarvoor de hele zwik ook bij je langsbrengen. Lager bieden heeft vooralsnog geen zin.
Solomon Kane (gereserveerd)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
Ugur
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Solomon Kane (gereserveerd)
Omdat het erop lijkt dat het in de collectie toch even een campaign game te veel wordt, wil ik mijn Solomon Kane pledge van Mythic Games wel verkopen. Het is de Puritan Pledge met de Virtuous Bundle, dus inclusief alle gameplay elementen. Onderstaande is al binnen, voor de rest moest ik onlangs mijn adres bevestigen dus die verwacht ik ook binnen niet al te lange tijd.

Hij mag weg voor de kostprijs: 320 euro. En als je op een enigszins redelijke afstand woont kom ik daarvoor de hele zwik ook bij je langsbrengen. Lager bieden heeft vooralsnog geen zin.
Laatst gewijzigd door Ugur op di 08 feb 2022, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
Ugur
- Caballero
Re: Solomon Kane
Wave 2 is inmiddels ook binnen, dus ik heb alles compleet in huis!

Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
-
Ugur
- Caballero
Re: Solomon Kane (gereserveerd)
Is verkocht, mag een slotje op!