Ik kreeg deze week van Kahoot! de feedback dat de bug waardoor jullie je stand niet meer kunnen zien, opgelost zou zijn.
Ik kreeg van heel wat spelers op BGG en BSM de opmerking dat deze bug niet goed was voor het spelplezier. Bijgevolg ben ik dan 100% overgeschakeld naar Sporcle en heb ik contact opgenomen met Kahoot en na heel wat heen en weer mailen, zou het nu dus opgelost zijn. Ik ben echter nog niet 100 zeker, dus als jullie nog steeds het probleem ondervinden dat jullie, indien jullie niet in de top 5 staan, jullie plaats niet kunnen zien, hoor ik het graag (eventueel met screenshot en vermelding waar het probleem zich voordoet (pc, tablet, ...)
De quiz van vandaag is een quiz die door sommigen superleuk gevonden wordt en die voor anderen enkel maar op de zenuwen werkt.
Het betreft 20 zinnen waarin een spel verborgen zit van minstens 4 letters. Jullie krijgen telkens 1 minuut om dit spel te vinden. Jullie krijgen ook het loge van een uitgever van dat spel.
Ik heb de zinnen allemaal nagekeken maar als jullie nog een ander spel vinden in een zin (dat door dezelfde uitgever wordt uitgegeven), mogen jullie me dit laten weten en, indien correct, komen jullie in de Hall of Fame terecht (maw, in een post in dit draadje.
Veel plezier! En zoals steeds is jullie feedback meer dan welkom!
https://kahoot.it/challenge/07374653?ch ... odium=true
Erik