Te koop: Libertalia: De Winden Van Galecrest.
Nederlandse versie (999 Games) maar inclusief metalen dubloenen. Zo goed als nieuw.
Vraagprijs € 30,00 + verzendkosten (PostNL € 6,75).
Ophalen mogelijk te Maassluis.
[TK/NL] Libertalia: De Winden Van Galecrest
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
sinead
- Stamhoofd
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: [TK/NL] Libertalia: De Winden Van Galecrest
Je vond het niks, dat spel?sinead schreef: Te koop: Libertalia: De Winden Van Galecrest.
Nederlandse versie (999 Games) maar inclusief metalen dubloenen. Zo goed als nieuw.
Vraagprijs € 30,00 + verzendkosten (PostNL € 6,75).
Ophalen mogelijk te Maassluis.
Heb je de metalen munten evt ook los te koop? Onze kopie blijft namelijk nog even. Ze zijn voorlopig dol op dat vuige spelletje hier in huis.
Overigens scherpe prijs die je vraagt.
-
sinead
- Stamhoofd
Spel ziet er fantastisch uit en is ongetwijfeld ook erg goed. Maar helaas sloeg het in mijn spellengroep niet erg aan, te veel 'take that' aspecten.
Ik probeer het spel eerst inclusief munten te verkopen maar wie weet in de toekomst... Bedankt voor je belangstelling!
Jan
Ik probeer het spel eerst inclusief munten te verkopen maar wie weet in de toekomst... Bedankt voor je belangstelling!
Jan
-
Pura Vida
- Kardinaal
sinead schreef: Spel ziet er fantastisch uit en is ongetwijfeld ook erg goed. Maar helaas sloeg het in mijn spellengroep niet erg aan, te veel 'take that' aspecten.
Jan
-
sinead
- Stamhoofd
Spel is verkocht dus hier mag een slotje op.
En helaas Pura, de koop is inclusief munten. Ze zijn trouwens wel erg mooi dus zeker de moeite waard
.
En helaas Pura, de koop is inclusief munten. Ze zijn trouwens wel erg mooi dus zeker de moeite waard