Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Hoi ik zou graag Ark Nova van je willen overnemen. Vraagje hierover, nieuwprijs is bijna 80 euro op bol.com. Jou prijs is erg scherp. Is er een verschil tussen de nederlandse versie en die jij aanbied?
MickyS schreef:
Hoi ik zou graag Ark Nova van je willen overnemen. Vraagje hierover, nieuwprijs is bijna 80 euro op bol.com. Jou prijs is erg scherp. Is er een verschil tussen de nederlandse versie en die jij aanbied?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Er zitten veel kaarten in dit spel met de nodige tekst erop en die zijn dus in het Engels dan wel in het Nederlands, afhankelijk van de versie die je kiest. En uiteraard de spelregels, maar dat is 'iets' met logisch en een wereldberoemde voetballer.