Spelers gezocht in de omgeving Assen en Groningen (DnD 5e)

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Chimeralization
Uno

Spelers gezocht in de omgeving Assen en Groningen (DnD 5e)

Bericht door Chimeralization »

Gegroet,

Mijn naam is Cornee, 25 jaar jong. Ik speel al 1 jaar actief DnD als speler, zowel 4e als 5e, en ik heb ook al enkele one-shots gedmed. Beiden zowel in Real Life als Online. Ik heb ontdekt dat ik het DMen erg leuk vindt en dat ik dit dus ook graag vaker wil doen. Verder ben ik bezig met het maken van een homebrew wereld / campaign en ben ik wel benieuwd naar sommige pre-written adventures.

Ik ben opzoek naar spelers vanuit de omgeving Assen en Groningen. (We willen als het kan wel in de buurt van Assen DnD Spelen) Ik wil graag iemand die ik erg goed ken (23) introduceren tot de DnD wereld en het lijkt mij erg gezellig om dit ook gelijk in real life te doen. Ik was wat aan het rondkijken, maar ik zag weinig tot geen berichten uit deze omgeving komen. Vandaar dat ik een oproep doe.

Ben jij geïnteresseerd om ook kennis te maken met DnD of heb jij al ervaring en lijkt het jou leuk om DnD te spelen in de regio Assen, stuur me dan een privé bericht of laat een reactie hieronder achter.

(Logistiek ligt alles nog open. In Assen hebben we nog geen plek om samen bij elkaar te komen om DnD te spelen.)

Labels:
Roach
Uno

Re: Spelers gezocht in de omgeving Assen en Groningen (DnD 5

Bericht door Roach »

Hey Hoi!

Ik en mijn vriend zijn geïnteresseerd om mee te doen! We leven ook lekker dichtbij dus qua afstand is het helemaal mooi!

Ik heb ook een mailtje gestuurd, misschien wordt je daar wat wijzer uit ook ;)
Vampire1476
Joker

Bericht door Vampire1476 »

jammer dat ik niet meer in assen woon. ik woon een uur verderop
ik hoop dat het jullie is gelukt om een clubje te vormen

mvg J
Dstorck
PIONier

Bericht door Dstorck »

Beste Cornee,

Ik en een vriend van me zijn aan het zoeken naar een leuke enthousiaste groep om mee te spelen.
Heb je nog plek en tijd om ons er bij te hebben??

Graag horen we van je.

Met vriendelijke groet,

Dion
Ghuda
Grote Dienaar

Bericht door Ghuda »

Als je nog een plek zoekt om samen te komen in Assen, in Assen zit de spellenvereniging Valhalla. Daar kun je misschien samenkomen. Hier kun je ze vinden: https://discord.com/invite/WQbvhGtf
Afbeelding
Plaats reactie