Wij hebben op 20 december alle bestanden ingeleverd. Helaas doen er nog 10 uitgevers mee en was toen nog niet iedereen klaar. Ik ben nu vooral heel druk met de projectmanager ervan te overtuigen dat deze vertragingen onacceptabel zijn en dat we gewoon nu moeten gaan drukken. De uitgevers die nog steeds hun bestanden niet klaar hebben doen dan met elkaar maar een latere printrun. Is mijn mening. Dus please stay tuned, ik doe er alles aan om deze topper zo snel mogelijk te laten beginnen met drukken.
Projecten Keep Exploring Games 2022
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Projecten Keep Exploring Games 2022
Laatst gewijzigd door Bart op di 31 mei 2022, 16:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: nieuwsbericht gesplitst / informatie van de uitgever
Reden: nieuwsbericht gesplitst / informatie van de uitgever
Keep Exploring Games
-
maartend
- Critico
Re: Keep Exploring Games pakt uit in 2021
Gaat dit over de NL versie? Want die heb ik idd ook in pre-order staanDuiker schreef: Wij hebben op 20 december alle bestanden ingeleverd. Helaas doen er nog 10 uitgevers mee en was toen nog niet iedereen klaar. Ik ben nu vooral heel druk met de projectmanager ervan te overtuigen dat deze vertragingen onacceptabel zijn en dat we gewoon nu moeten gaan drukken. De uitgevers die nog steeds hun bestanden niet klaar hebben doen dan met elkaar maar een latere printrun. Is mijn mening. Dus please stay tuned, ik doe er alles aan om deze topper zo snel mogelijk te laten beginnen met drukken.
Oja, worden de uitrbeidingen ook vertaald? Anders stap ik toch over naar de engelse versie
- Obelix
- Regenmaker
En wij ons maar haasten om tijdig klaar te raken met het vertalen en redigeren. Het is inderdaad niet netjes van de projectmanager. We hadden dus gerust nog een extra rondje nalezen kunnen organiserenDuiker schreef: Wij hebben op 20 december alle bestanden ingeleverd. Helaas doen er nog 10 uitgevers mee en was toen nog niet iedereen klaar. Ik ben nu vooral heel druk met de projectmanager ervan te overtuigen dat deze vertragingen onacceptabel zijn en dat we gewoon nu moeten gaan drukken. De uitgevers die nog steeds hun bestanden niet klaar hebben doen dan met elkaar maar een latere printrun. Is mijn mening. Dus please stay tuned, ik doe er alles aan om deze topper zo snel mogelijk te laten beginnen met drukken.
- Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Frustrerend voor jullie!Duiker schreef: Wij hebben op 20 december alle bestanden ingeleverd. Helaas doen er nog 10 uitgevers mee en was toen nog niet iedereen klaar. Ik ben nu vooral heel druk met de projectmanager ervan te overtuigen dat deze vertragingen onacceptabel zijn en dat we gewoon nu moeten gaan drukken. De uitgevers die nog steeds hun bestanden niet klaar hebben doen dan met elkaar maar een latere printrun. Is mijn mening. Dus please stay tuned, ik doe er alles aan om deze topper zo snel mogelijk te laten beginnen met drukken.
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Yes sir, we doen Sleeping Gods, Tides of Ruin en Dungeons allemaal.maartend schreef:Gaat dit over de NL versie? Want die heb ik idd ook in pre-order staanDuiker schreef: Wij hebben op 20 december alle bestanden ingeleverd. Helaas doen er nog 10 uitgevers mee en was toen nog niet iedereen klaar. Ik ben nu vooral heel druk met de projectmanager ervan te overtuigen dat deze vertragingen onacceptabel zijn en dat we gewoon nu moeten gaan drukken. De uitgevers die nog steeds hun bestanden niet klaar hebben doen dan met elkaar maar een latere printrun. Is mijn mening. Dus please stay tuned, ik doe er alles aan om deze topper zo snel mogelijk te laten beginnen met drukken.
Oja, worden de uitrbeidingen ook vertaald? Anders stap ik toch over naar de engelse versie
Keep Exploring Games
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Yes. Gelukkig komen Monuments en Ice Floes & Foes er nu aan en liggen Bitoku en Luna Capital wel op schemaJorrit schreef:Frustrerend voor jullie!Duiker schreef: Wij hebben op 20 december alle bestanden ingeleverd. Helaas doen er nog 10 uitgevers mee en was toen nog niet iedereen klaar. Ik ben nu vooral heel druk met de projectmanager ervan te overtuigen dat deze vertragingen onacceptabel zijn en dat we gewoon nu moeten gaan drukken. De uitgevers die nog steeds hun bestanden niet klaar hebben doen dan met elkaar maar een latere printrun. Is mijn mening. Dus please stay tuned, ik doe er alles aan om deze topper zo snel mogelijk te laten beginnen met drukken.
Keep Exploring Games
-
maartend
- Critico
Perfect, dan hou ik hem deze keer eens nederlandsDuiker schreef:Yes sir, we doen Sleeping Gods, Tides of Ruin en Dungeons allemaal.Gaat dit over de NL versie? Want die heb ik idd ook in pre-order staan
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
-
Andromeda253
- Joker
Ik wacht ook gewoon op de Nederlandse versie. Ik ben zo blij dat een uitgever dit soort grote spellen in het Nederlamds wil uitbrengen.
De Nederlandse versie van Lunar Capital ga ik ook kopen. Ik heb daar zoveel positieve reviews over gelezen. Zou mooi zijn als jullie ook een ander spel van Devir zouden uitgeven, namelijk the Red Cathedral.
De Nederlandse versie van Lunar Capital ga ik ook kopen. Ik heb daar zoveel positieve reviews over gelezen. Zou mooi zijn als jullie ook een ander spel van Devir zouden uitgeven, namelijk the Red Cathedral.
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Merci. Ik heb Red Cathedral met 2 personen getest, en dat viel me wat tegen. Maar ik hoor dat ie met 3+ beter is, dus dat moet ik nog een keer proberen.
Keep Exploring Games
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik kan begrijpen dat het nog wat te vroeg is gezien Sleeping Gods nog moet uitkomen in het Nederlands, maar verwacht je dat Distant Skies ook vertaald gaat worden?
Zie ook hier nog een thread op BGG met een soortgelijke vraag, denk dat ik niet de enige ben.
https://boardgamegeek.com/thread/285512 ... vs-english
En nog steeds de planning dat hij in juni uitkomt?
Zie ook hier nog een thread op BGG met een soortgelijke vraag, denk dat ik niet de enige ben.
En nog steeds de planning dat hij in juni uitkomt?

- Jorrit
- Phoenix
-
maartend
- Critico
kolere. Dit gaat over Sleeping Gods?Jorrit schreef: De laatste update is nu 31-08..
- Jorrit
- Phoenix
- Duiker
- Gouverneur
- Contacteer:
Sleeping Gods komt in september.MADG0BLIN schreef: Ik kan begrijpen dat het nog wat te vroeg is gezien Sleeping Gods nog moet uitkomen in het Nederlands, maar verwacht je dat Distant Skies ook vertaald gaat worden?
En nog steeds de planning dat hij in juni uitkomt?![]()
Now Or Never zijn we nu over aan het beraden, die zou dan in 2023 uitkomen als we die gaan doen.
De nieuwe Sleeping Gods zal daarna komen, dus die verwacht ik niet voor eind volgend jaar. Maar daar hebben we zeker wel interesse in.
Keep Exploring Games