Bewerking: We hebben inmiddels een volle groep samen kunnen stellen. Bedankt voor alle interesse!
Hallo allemaal,
Zijn er mensen die interesse hebben om mee te doen (of te DM-en) voor een 5e campagne in Zwolle Stadshagen?
Ik heb een tijdje terug mijn vrouw geintroduceerd in D&D en zij wil graag meer spelen.
Daarom ga ik een nieuwe groep opstarten. Welke setting precies weet ik nog niet. Aangezien we net The Legend of Vox Machina hebben gekeken neig ik er naar om Tal'Dorei te gebruiken.
Dus, als er mensen zijn die interesse hebben om wekelijks, of om de twee weken een avond lekker met dobbelstenen te spelen, laat het me weten!
DnD 5e Nieuwe campagne Zwolle Stadshagen
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Radijs
- Joker
DnD 5e Nieuwe campagne Zwolle Stadshagen
Laatst gewijzigd door Radijs op zo 12 jun 2022, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rebel Mage
- PIONier
Re: DnD 5e Nieuwe campagne Zwolle Stadshagen
Ik zou wel graag mee willen doen! Ik woon in Holtenbroek dus dat is nog redelijk dichtbij Stadshagen... (Dat ligt er natuurlijk aan waar in Stadshagen, hahaha.)
-
Tim van B
- Uno
Hallo daar!
Ik zou ook graag mee willen doen! Woon zelf in Heerde, dus de afstand valt wel mee.
Ik DM graag dus als je nog een DM zoekt, bij deze
.
Sinds kort ook een 3D printer, dus wellicht kan dat een leuke toevoeging zijn voor de sessies.
Ik hoor graag als je nog iemand zoekt!
.
Tim
Ik zou ook graag mee willen doen! Woon zelf in Heerde, dus de afstand valt wel mee.
Ik DM graag dus als je nog een DM zoekt, bij deze
Sinds kort ook een 3D printer, dus wellicht kan dat een leuke toevoeging zijn voor de sessies.
Ik hoor graag als je nog iemand zoekt!
Tim
-
Radijs
- Joker
Hallo Tim,
Ja we zoeken nog wel meer mensen.
3d printen is harstikke leuk. Ik heb er zelf ook een staan
Het is heel verassend hoeveel mensen er zich aanbieden als DM. Straks moet de grote stoel nog verloot worden.
Ik stuur je even een PB met mijn contact info. Zoals het er nu uit ziet hebben we straks genoeg mensen om een spel te gaan starten!
Ja we zoeken nog wel meer mensen.
3d printen is harstikke leuk. Ik heb er zelf ook een staan
Het is heel verassend hoeveel mensen er zich aanbieden als DM. Straks moet de grote stoel nog verloot worden.
Ik stuur je even een PB met mijn contact info. Zoals het er nu uit ziet hebben we straks genoeg mensen om een spel te gaan starten!
-
Sliert
- Uno
Hey!
Het lijkt mij heel leuk om mee te doen! Mijn naam is Dylan en heb zelf een beetje ervaring in D&D en wil het graag meer spelen! Ik woon zelf sindskort in Kampen dus dat is lekker dichtbij.
Laat maar weten of je nog mensen zoekt! Ik heb geen interesse om als DM te spelen.
Het lijkt mij heel leuk om mee te doen! Mijn naam is Dylan en heb zelf een beetje ervaring in D&D en wil het graag meer spelen! Ik woon zelf sindskort in Kampen dus dat is lekker dichtbij.
Laat maar weten of je nog mensen zoekt! Ik heb geen interesse om als DM te spelen.
-
Radijs
- Joker
Hoi Sliert,
Er is inmiddels flink wat interesse en we hebben de groep volledig kunnen krijgen.
Mocht er een opening bij komen dan zal ik je een bericht sturen.
Er is inmiddels flink wat interesse en we hebben de groep volledig kunnen krijgen.
Mocht er een opening bij komen dan zal ik je een bericht sturen.