Gezocht: Even niets
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Gezocht: Even niets
Even nergens naar op zoek.
Laatst gewijzigd door maxitaxi777 op za 15 apr 2023, 14:07, 6 keer totaal gewijzigd.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Re: Roll Player Adventures
Niemand die deze heeft of hiervan af wil?
-
Mistharfare
- Website beheerder
Jawel maar pas in septembermaxitaxi777 schreef: Niemand die deze heeft of hiervan af wil?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Haha, begrijpelijk! Stuur me zeker even een berichtje tztMistharfare schreef:Jawel maar pas in septembermaxitaxi777 schreef: Niemand die deze heeft of hiervan af wil?aangezien we deze nu aan het spelen zijn!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Bump, Mistharfare houdt toch zijn exemplaar dus ik ben nog zoekende!
-
Mistharfare
- Website beheerder
Vanwege het volgendemaxitaxi777 schreef: Bump, Mistharfare houdt toch zijn exemplaar dus ik ben nog zoekende!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Zeker, deze ga ik ook in de gaten houden! En goed om te horen dat het spel zo bevalt natuurlijkMistharfare schreef:Vanwege het volgendemaxitaxi777 schreef: Bump, Mistharfare houdt toch zijn exemplaar dus ik ben nog zoekende!![]()
![]()
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Re: Roll Player Adventures of Frosthaven
Update, wie helpt ons aan een volgende grote campaign game?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Re: Gezocht: Roll Player Adventures
Ik doe nog een poging, iemand die 'm kwijt wil?
-
kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Re: Gezocht: Even niets
RPA was in Augustus 2025 nieuw in de aanbieding voor rond de €99 inc verzenden. Tweedehands zul je hem goedkoper niet vinden.
Er is een soort mini campaign gratis te downloaden op bgg, en voor background stories wil je nefra's judgment erbij. Die is ook goedkoper dan ooit.
Er is een recente CF geweest en threads of silver something is vanuit Duitsland (EU hub) rond de 30 euro tenzij je vanaf scherm een pdf wilt lezen.
Met de juiste vrienden is RPA geweldig, en in zulke gevallen is geen enkele prijs me te hoog. Maar solo?
Er is een second edition, die is nergens te koop (kickstarter) en heeft een aangepaste handleiding (die je los kunt uitprinten). Ik heb er een boekje voor gemaakt, omdat ik graag wilde geloven dat 10 fantastische avonturenboeken in 1 grote doos geweldig klonken maar de algehele teneur is dat solo je met te weinig kaarten begint en grotendeels faalt, en vanaf boek 5 iedereen teveel kaarten heeft waardoor niets faalt - leuk maar haalt de spanning weg; second edition beperkt je hand vanaf boek 5 nuttig dus, maar lost de beginsituatie niet op.
Ik denk dat ik hem wel ga kopen zodra ik plek heb en het waarschijnlijk bij boeken lezen hou en een d6 gooi ipv die skill kaarten, even is gelukt, oneven is fail, en door. Stuk sneller qua setup en componenten ook.
maar nogmaals, in het juiste gezelschap meteen aanschaffen.
Er is een soort mini campaign gratis te downloaden op bgg, en voor background stories wil je nefra's judgment erbij. Die is ook goedkoper dan ooit.
Er is een recente CF geweest en threads of silver something is vanuit Duitsland (EU hub) rond de 30 euro tenzij je vanaf scherm een pdf wilt lezen.
Met de juiste vrienden is RPA geweldig, en in zulke gevallen is geen enkele prijs me te hoog. Maar solo?
Er is een second edition, die is nergens te koop (kickstarter) en heeft een aangepaste handleiding (die je los kunt uitprinten). Ik heb er een boekje voor gemaakt, omdat ik graag wilde geloven dat 10 fantastische avonturenboeken in 1 grote doos geweldig klonken maar de algehele teneur is dat solo je met te weinig kaarten begint en grotendeels faalt, en vanaf boek 5 iedereen teveel kaarten heeft waardoor niets faalt - leuk maar haalt de spanning weg; second edition beperkt je hand vanaf boek 5 nuttig dus, maar lost de beginsituatie niet op.
Ik denk dat ik hem wel ga kopen zodra ik plek heb en het waarschijnlijk bij boeken lezen hou en een d6 gooi ipv die skill kaarten, even is gelukt, oneven is fail, en door. Stuk sneller qua setup en componenten ook.
maar nogmaals, in het juiste gezelschap meteen aanschaffen.