Hoi allemaal,
ik ben een ervare DM, en zoek een groep om me bij aan te sluiten of om te vormen als speler. Ik ben 42 jaar oud en heb veel zin om te spelen.
Zijn er mensen hier in het dorp die ook willen. Het hoeft niet perse dnd te zijn, een ander systeem mag ook.
Ik hoor graag van jullie
Speler zoekt DnD groep in geldrop
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Howlingslug
- PIONier
-
Nielske
- Meeple
Re: Speler zoekt DnD groep in geldrop
Goede avond,
Wellicht wil je aansluiten bij mijn groep in Helmond? We spelen wekelijks (meestal) op woensdag vanaf 19.00 uur. Hebben een vaste DM en 4 spelers. Eén speler erbij is ideaal!
M.v.g.
Niels
Wellicht wil je aansluiten bij mijn groep in Helmond? We spelen wekelijks (meestal) op woensdag vanaf 19.00 uur. Hebben een vaste DM en 4 spelers. Eén speler erbij is ideaal!
M.v.g.
Niels
-
Howlingslug
- PIONier
Re: Speler zoekt DnD groep in geldrop
Hoi niels
Dankjewel voor de uitnodiging, echter moet ik deze afslaan ivm dat ik geen auto of fiets heb. En dus afhankelijk ben van de bus.
Ik ben momenteel wel opzoek naar een woning in helmond, wie weet dat ik dan wel kan aansluiten als het aanbod dan nog geld.
Mvg will
Dankjewel voor de uitnodiging, echter moet ik deze afslaan ivm dat ik geen auto of fiets heb. En dus afhankelijk ben van de bus.
Ik ben momenteel wel opzoek naar een woning in helmond, wie weet dat ik dan wel kan aansluiten als het aanbod dan nog geld.
Mvg will