Er is nu ook een Nederlandse variant!
https://www.reddit.com/r/BordspelNederland/
Kom erbij
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Concurrentie, vermoed ik. Zo wordt de info over nog meer sites verspreid en reageren er alweer minder personen op draadjes.Jerome schreef: Ik wilde kijken maar dat kan alleen via de app.
Wat voegt deze Reddit toe aan BSM?
Pura Vida schreef: Ik doe niet aan Reddit maar misschien kan iemand die daar op zit iedereen naar BSM lokken?![]()
![]()
Wat maakt BSM stapje voor stapje minder interessant voor jou? Ik vind dat een draadje waard eigenlijk, maar dan omgekeerd: hoe maken we BSM interessanter voor alle deelnemers?Erwin schreef: Ik ben geen actieve gebruiker van Reddit. Heb de app omdat ik er soms iets gericht wil zoeken.
r/BordspelNederland probeert zo'n beetje hetzelfde te doen als BSM. Op dit moment met 34 leden. Lijkt mij vooral een zinloze versnippering van aandacht.
Aan de andere kant wordt BSM stapje voor stapje oninteressanter en verbaast het mij niet dat anderen eens wat willen proberen. Maar ik zou het fijner vinden wanneer ze hun creatieve energie hier zouden besteden.
Ik sluit me aan bij Erwin én de constructieve denkstarter van Pura Vida. We kunnen meer creatieve kracht gebruiken naast reactieve kracht. Onderstaand venndiagram diende zich aan bij lezen van dit draadje. Aardig ter reflectie van een ieder: waar zit u?Pura Vida schreef:Wat maakt BSM stapje voor stapje minder interessant voor jou? Ik vind dat een draadje waard eigenlijk, maar dan omgekeerd: hoe maken we BSM interessanter voor alle deelnemers?Erwin schreef:Aan de andere kant wordt BSM stapje voor stapje oninteressanter en verbaast het mij niet dat anderen eens wat willen proberen. Maar ik zou het fijner vinden wanneer ze hun creatieve energie hier zouden besteden.

mazinho schreef:Ik sluit me aan bij Erwin én de constructieve denkstarter van Pura Vida. We kunnen meer creatieve kracht gebruiken naast reactieve kracht. Onderstaand venndiagram diende zich aan bij lezen van dit draadje. Aardig ter reflectie van een ieder: waar zit u?Pura Vida schreef:Wat maakt BSM stapje voor stapje minder interessant voor jou? Ik vind dat een draadje waard eigenlijk, maar dan omgekeerd: hoe maken we BSM interessanter voor alle deelnemers?Erwin schreef:Aan de andere kant wordt BSM stapje voor stapje oninteressanter en verbaast het mij niet dat anderen eens wat willen proberen. Maar ik zou het fijner vinden wanneer ze hun creatieve energie hier zouden besteden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Je eerste observatie vind ik een goeie en die klopt historisch ook, denk ik. Aan de andere kant is BGG nog springlevend in deze tijd. Dus het kan wel: een succesvol, levendig en informatief forum in tijden van Twitter en alle andere 'socials'.Edwin84 schreef: Helaas vind ik zelf, zijn internet fors een beetje stervende. Rond 2005 waren andere Social media nog niet zo actief en waren internetfora veel populairder.
Ik lees met veel plezier dit forum maar had ook liever gezien dat er veel meer activiteit is. Een draadje beginnen over een spel wat niet de populariteit heeft als een Ark Nova of Wingspan betekent toch al snel dat je maar weinig reacties krijgt.
Weet iemand hier meer van? Ik heb geen Instagramaccount en kijk er dus nooit, maar ik hoor dit vaker.Iris_ schreef: Een mindere activiteit hier kan misschien ook verklaard worden door een erg enthousiaste bordspelcommunity op Instagram.