Voor mijn 5e DND groep ben ik opzoek naar een nieuwe speler, bij voorkeur iemand die een Spellcaster wil spelen of een rogue. Maar als je een ander leuk idee hebt hoor ik het graag. Het belangrijkste is dat onze groep weer naar 6 spelers word aangevuld.
De Party bestaat op het moment uit een Eldritch Knight Archer, een Paladin of Vengeance, een Kensei Monk, een Bard en een Life Cleric. Goed voorzien dus van healing, support en frontliners, maar erg mager op het gebied van magie/sneaky sneaky stab in back.
We spelen om de vrijdag van 19:00 tot 22:00 met Foundry voor de VTT en we gebruiken Discord voor de Voice chat.
De spelwereld draait rondom de Ghosts of Saltmarsh module maar deze is op bijna alle vlakken aangepast en aangevuld zodat het een zeer lang lopend verhaal word. (we zijn anderhalf jaar bezig en de spelers zijn level 4)
In de wereld waarin we spelen zijn een hoop duistere zaken bezig, en alles wat de spelers doen heeft gevolgen in de wereld, het is dus wel belangrijk dat je als speler serieus wil spelen en goed wil samenwerken met de rest van de partry. (geen murder hobo's, spelers die continu de show willen spelen of elkaar tegen gaan werken dus)
We spelen in het nederlands en iedereen is vrij in de mate dat hij/zij zich in de Roleplay wil storten.
Heb je interesse, stuur me een bericht op Discord: CW_Dutchman#6554
DND 5e Online Ghosts of Saltmarsh
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Dutchman
- Meeple