The Game Master schattenjacht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
The Game Master schattenjacht
Om te vieren dat Tobago een nominatie voor de Nederlandse Spellenprijs in de wacht heeft gesleept, organiseert The Game Master een schattenjacht. De verborgen schatkist is gevuld met spellen van deze uitgever. Aan de hand van 12 verschillende aanwijzingen kun je proberen om de schat te vinden. De eerste aanwijzing vind je onder dit bericht, de volgende aanwijzingen worden van 20 t/m 30 september dagelijks gepubliceerd op de website van The Game Master.

Labels:
-
Mistharfare
- Website beheerder
Re: The Game Master schattenjacht
Cool! Krijg ik ook een auto om ernaar toe te rijden 
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
ik kreeg de mail ook ja, wel een grappige actie.
overigens komt er ook een tobago toernooi zag ik op hun website. maar behalve dat het er aan komt staat er niet.
overigens komt er ook een tobago toernooi zag ik op hun website. maar behalve dat het er aan komt staat er niet.
~ Always look on the bright side of life ~

-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Ah, dat komt al mooi in de buurt 
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Dussss.... Brabant, Limburg, Zeeland, Gelderland, Zuid Holland, Noord Holland, Flevoland, Overijssel, Utrecht, Antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg, Luik, Oost Vlaanderen,... Mis ik nog iets? 

-
Erwin
- Nieuwsreporter
Ja, focus (maar dit komt vast wel goed na de volgende aanwijzingen).BaSL schreef: Mis ik nog iets?
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
tjsa, dat heb je met zulke aanwijzingen...Erwin schreef:Ja, focus (maar dit komt vast wel goed na de volgende aanwijzingen).BaSL schreef: Mis ik nog iets?
~ Always look on the bright side of life ~

-
plasmabol
- Sojaboon
ik kan niet wachten, ik ga alvast rondjes rijden en zoeken, kan niet missen.BaSL schreef:Dussss.... Brabant, Limburg, Zeeland, Gelderland, Zuid Holland, Noord Holland, Flevoland, Overijssel, Utrecht, Antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg, Luik, Oost Vlaanderen,... Mis ik nog iets?
Everybody panic!!
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Noord-Brabant (Als het is zoals in het echte spel zelf wil deze aanwijzing zeggen dat het niet op die plaats is, maar enkel 1 of 2 "gebieden" er naast) zelf niet en West-Vlaanderen (grenst aan Zeeland) is ook nog mogelijke schatplaats.BaSL schreef:Dussss.... Brabant, Limburg, Zeeland, Gelderland, Zuid Holland, Noord Holland, Flevoland, Overijssel, Utrecht, Antwerpen, Vlaams Brabant, Limburg, Luik, Oost Vlaanderen,... Mis ik nog iets?
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Er staat op de site dat mensen die de nieuwsbrief ontvangen het in hun mailbox horen als er een nieuwe aanwijzing staat. Ik krijg (kreeg iig) tot nu toe altijd al wel de nieuwsbrief, maar de laatste dateert van augustus. Krijgt iemand hier nu wel een nieuwsbrief??
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zowel de nieuwsbrieven als de aanwizjingen krijg ik binnen op 3 verschillende mailadressen.Zzinderella schreef:Er staat op de site dat mensen die de nieuwsbrief ontvangen het in hun mailbox horen als er een nieuwe aanwijzing staat. Ik krijg (kreeg iig) tot nu toe altijd al wel de nieuwsbrief, maar de laatste dateert van augustus. Krijgt iemand hier nu wel een nieuwsbrief??
Even een mailtje sturen naar info@thegamemaster.nl
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Gedaan, nu maar hopen dat het goedkomt 
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Ik ontvang ook alleen de nieuwsbrieven en geen aanwijzingen...syroit schreef:Zowel de nieuwsbrieven als de aanwijzingen krijg ik binnen op 3 verschillende mailadressen.
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Rubik schreef:Ik ontvang ook alleen de nieuwsbrieven en geen aanwijzingen...syroit schreef:Zowel de nieuwsbrieven als de aanwijzingen krijg ik binnen op 3 verschillende mailadressen.
Ik heb net antwoord gehad op mijn vraag of ik wellicht per ongeluk van de mailinglist af ben gehaald omdat ik niets meer ontvang. Het antwoord:
"Het was niet de bedoeling om je buiten te sluiten. Als je de nieuwsbrief wilt ontvangen, dan zet ik je per direct op de lijst!
Excuses dat je blijkbaar uit het systeem bent gehaald. Als er andere mensen zijn die graag de nieuwsbrief willen ontvangen, dan kunnen ze zich gewoon via onze website opgeven en dan verwerken wij dit.
met vriendelijke groet / Best Regards,
Hans van Tol"