SpellenSpektakel 2022
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- WTULTC
- Elfenkoning
SpellenSpektakel 2022
Voor degene die komend weekend gaan:
Waar kijken jullie naar uit? (specifieke spellen etc..)
Staan jullie zelf eventueel te demoën? Waar sta je, welke spel(len) leg je uit.
Na afloop zijn we uiteraard benieuw naar een verslagje.
Waar kijken jullie naar uit? (specifieke spellen etc..)
Staan jullie zelf eventueel te demoën? Waar sta je, welke spel(len) leg je uit.
Na afloop zijn we uiteraard benieuw naar een verslagje.
Labels:
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: SpellenSpektakel 2022
Zelf kan ik helaas maar 1 dag. Ik ga zondag demoen bij Asmode en sta bij 3000 Scandrals. Een spel dat dit jaar is uitgekomen en waar maar liefst 3.000 karakter mogelijkheden zijn, doordat je als het ware 2 kaarten in elkaar schuift waardoor er 1 karakter ontstaat. Vrij uniek concept volgens mij.
-
Iris_
We gaan twee dagen. Ik hoop dat we kunnen aanschuiven bij Iki, Witchstone en Savannah park.
- MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ben er 2 dagen. Ben aan het demoen bij 999games, zal met name Mille Fiori demoen.
Weer erg veel zin in, benieuwd wie ik weer tegenkom dit keer. Altijd leuk om weer wat uit te leggen aan mensen.
Veel plezier met 3000 Scoundrels, tof spel. Opgepikt op Spiel en inmiddels gespeeld. Erg leuk concept.
Weer erg veel zin in, benieuwd wie ik weer tegenkom dit keer. Altijd leuk om weer wat uit te leggen aan mensen.
Veel plezier met 3000 Scoundrels, tof spel. Opgepikt op Spiel en inmiddels gespeeld. Erg leuk concept.

-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Ik ga zaterdag alleen. En zondag met dochter.
Genoeg leuks gezien om uit te proberen.
Bij 999 queensland, dodo, savannah park en mille fiori. Bij wgg wild serengeti. En bij Asmodee Splendor duel. Even kijken waar plek vrij is.
Bij haba veel nieuws dus denk dat we daar zondag wel even vertoeven.
Ik zag nog een leuk spel voor mijn dochter bij Tuckers Fun factory. Maar ik zie die niet op de plattegrond?
En heeft Bordspelmania nog de uitgeversrally?
Genoeg leuks gezien om uit te proberen.
Bij 999 queensland, dodo, savannah park en mille fiori. Bij wgg wild serengeti. En bij Asmodee Splendor duel. Even kijken waar plek vrij is.
Bij haba veel nieuws dus denk dat we daar zondag wel even vertoeven.
Ik zag nog een leuk spel voor mijn dochter bij Tuckers Fun factory. Maar ik zie die niet op de plattegrond?
En heeft Bordspelmania nog de uitgeversrally?
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Zie Boosterbox (stand 914).aicirtap schreef: Ik zag nog een leuk spel voor mijn dochter bij Tuckers Fun factory. Maar ik zie die niet op de plattegrond?
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Dit jaar hebben we helaas geen stand met Uitgeversrally. Dubbele boekingen en te drukke agenda bij de mods hebben ervoor gezorgd dat we te weinig medewerkers konden hebben om alles op poten te zetten.
Ik zal er zelf zijn op zaterdag en zondag. Bas komt mij vervoegen op zondag. We hopen wat foto's te posten tijdens de beurs en een verslag te schrijven na de beurs.
Ik zal er zelf zijn op zaterdag en zondag. Bas komt mij vervoegen op zondag. We hopen wat foto's te posten tijdens de beurs en een verslag te schrijven na de beurs.
- BrokenMill
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Ik sta er 2 dagen op stand 942 om World Stitchers te demonsteren. De Kickstarter is over een paar weekjes, dus dit is een mooi moment voor iedereen die 'm even wil uitproberen.

- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
hier nog een 999games demoër. Ik zal oa Robin hood en Wingspan (waarschijnlijk basis, de meeste spsp bezoekers kennen die nog niet eens) demoën met uitstapjes naar kwakzalvers. libertalia of mille flori.MADG0BLIN schreef: Ik ben er 2 dagen. Ben aan het demoen bij 999games, zal met name Mille Fiori demoen.
.
~ Always look on the bright side of life ~

- xkneepkens
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Op de stand van Jolly Dutch zal ik vooral te vinden zijn rond onze Operation Cuckoo toren, om te demo'en maar ook mensen te enthousiasmeren om deel te nemen aan een Operation Cuckoo toernooitje op zondag middag (rondes zullen 15-30 minuten duren, dus lekker door werken).
Daarnaast ben ik benieuwd naar reacties op onze nieuwste release (van eerder deze maand): Unbeetable. Een moestuin-thema spel wat tot nu toe bij de reviewers op mooie goede reacties kan rekenen en wat onze nummer 1 van onze auteurswedstrijd vorig jaar was.
Daarnaast ben ik benieuwd naar reacties op onze nieuwste release (van eerder deze maand): Unbeetable. Een moestuin-thema spel wat tot nu toe bij de reviewers op mooie goede reacties kan rekenen en wat onze nummer 1 van onze auteurswedstrijd vorig jaar was.
- KrisZeeland
- Garnaal
Wij gaan 2 dagen.
Op zondag ga ik mijn eigen spel demo’en; Lemur Tails, bij Jolly Dutch. Een vlot kaartspel waarbij je zo lang mogelijke maki staarten moet maken. Maar let op alleen de kortste staart telt.
Ik heb er veel zin in, dus kom gezellig langs!
Zaterdag gaan we zelf rondkijken. Ik kijk uit naar:
Bitoku, sleeping Gods, endless winter en flamecraft.
Op zondag ga ik mijn eigen spel demo’en; Lemur Tails, bij Jolly Dutch. Een vlot kaartspel waarbij je zo lang mogelijke maki staarten moet maken. Maar let op alleen de kortste staart telt.
Ik heb er veel zin in, dus kom gezellig langs!
Zaterdag gaan we zelf rondkijken. Ik kijk uit naar:
Bitoku, sleeping Gods, endless winter en flamecraft.
- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Nee, helaas, wegens onderbezetting is het niet gelukt om een Rally op te zetten.aicirtap schreef: En heeft Bordspelmania nog de uitgeversrally?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- olavf
- El Capitan
Ik ben zaterdag en zondag aanwezig als demonstrateur bij White Goblin Games, voor Cascadia, Calico, New York Zoo en Flamecraft. Cascadia is winnaar van de Nederlandse Spellenprijs, de andere spellen zien er schattig uit, dus ik verwacht veel aanloop!
- Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Contacteer:
Wij staan met een (voor ons doen) mega grote stand op #917 om jullie Sleeping Gods, Bitoku, Luna Capital, Monuments en Ice Floes & Foes te demonstreren, oftewel al onze nieuwe titels voor dit jaar. En ik hoop uiteraard weer vele van jullie te spreken.
Keep Exploring Games
- WTULTC
- Elfenkoning
@ Olavf, op New York Zoo na heb ik ze allemaal gespeeld. Flamecraft vrij recent nog. De kickstarter versie van iemand, dus die zag er wel mooi uit. Op zich bouwt het spel zich goed op maar tegen het einde van het spel is het scoreverloop zo grillig en ongebalanceerd dat het voor mij doorschoot naar een matig spel.
Cascadia is uiteraard een top spel. Speel ik met alle aantallen en zelfs alleen graag.
Alle 4 de spellen zijn goed te doen om uit te leggen.
Cascadia is uiteraard een top spel. Speel ik met alle aantallen en zelfs alleen graag.
Alle 4 de spellen zijn goed te doen om uit te leggen.