The Search for Planet X

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

francobollus
Uitgever

The Search for Planet X

Bericht door francobollus »

Ik heb dit ontzettend leuke spel voor een leuke prijs gekocht in de drukke maar leuke spellenwinkel Subcultures in Utrecht en wil graag een lans op dit forum er voor breken. Wie van Cluedo, sudoku en logigrammen houdt en wie dat dan allemaal graag terugziet in een mooi bordspel die het competitieve element niet ontziet raad ik dit van harte aan! Topper.
PS het spel is engelstalig maar de bijkomende app kan ook op NL ingesteld worden.
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: The Search for Planet X

Bericht door Peter Hein »

Dit stond al voorzichtig op mijn radar, de interesse is bij dezen vergroot. Heb je ooit Cryptid gespeeld en zo ja, zijn er veel overeenkomsten?
Afbeelding
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door MADG0BLIN »

Peter Hein schreef: Dit stond al voorzichtig op mijn radar, de interesse is bij dezen vergroot. Heb je ooit Cryptid gespeeld en zo ja, zijn er veel overeenkomsten?
Er zijn wel een aantal overeenkomsten, maar ik vond Search for Planet X net iets ingewikkelder, maar zeker net zo leuk.
Als je Cryptid leuk vond dan denk ik dan je Search ook zeker de moeite waard vind.
Afbeelding
francobollus
Uitgever

Bericht door francobollus »

Ik heb Cryptid nooit gespeeld:(
Koekje
Joker

Bericht door Koekje »

MADG0BLIN schreef:
Peter Hein schreef: Dit stond al voorzichtig op mijn radar, de interesse is bij dezen vergroot. Heb je ooit Cryptid gespeeld en zo ja, zijn er veel overeenkomsten?
Er zijn wel een aantal overeenkomsten, maar ik vond Search for Planet X net iets ingewikkelder, maar zeker net zo leuk.
Als je Cryptid leuk vond dan denk ik dan je Search ook zeker de moeite waard vind.
Ik heb ze beiden, vind ze beiden heel leuk om te spelen en verschillend genoeg om te houden.

Alleen, mijn ervaring is dat Planet X net iets toegangelijker lijkt te zijn (de makkelijke variant dan toch)? En misinformatie kan bij Cryptid wel een dingetje zijn.