Ik heb dit ontzettend leuke spel voor een leuke prijs gekocht in de drukke maar leuke spellenwinkel Subcultures in Utrecht en wil graag een lans op dit forum er voor breken. Wie van Cluedo, sudoku en logigrammen houdt en wie dat dan allemaal graag terugziet in een mooi bordspel die het competitieve element niet ontziet raad ik dit van harte aan! Topper.
PS het spel is engelstalig maar de bijkomende app kan ook op NL ingesteld worden.
The Search for Planet X
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
francobollus
- Uitgever
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: The Search for Planet X
Dit stond al voorzichtig op mijn radar, de interesse is bij dezen vergroot. Heb je ooit Cryptid gespeeld en zo ja, zijn er veel overeenkomsten?
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Er zijn wel een aantal overeenkomsten, maar ik vond Search for Planet X net iets ingewikkelder, maar zeker net zo leuk.Peter Hein schreef: Dit stond al voorzichtig op mijn radar, de interesse is bij dezen vergroot. Heb je ooit Cryptid gespeeld en zo ja, zijn er veel overeenkomsten?
Als je Cryptid leuk vond dan denk ik dan je Search ook zeker de moeite waard vind.

-
francobollus
- Uitgever
Ik heb Cryptid nooit gespeeld:(
-
Koekje
- Joker
Ik heb ze beiden, vind ze beiden heel leuk om te spelen en verschillend genoeg om te houden.MADG0BLIN schreef:Er zijn wel een aantal overeenkomsten, maar ik vond Search for Planet X net iets ingewikkelder, maar zeker net zo leuk.Peter Hein schreef: Dit stond al voorzichtig op mijn radar, de interesse is bij dezen vergroot. Heb je ooit Cryptid gespeeld en zo ja, zijn er veel overeenkomsten?
Als je Cryptid leuk vond dan denk ik dan je Search ook zeker de moeite waard vind.
Alleen, mijn ervaring is dat Planet X net iets toegangelijker lijkt te zijn (de makkelijke variant dan toch)? En misinformatie kan bij Cryptid wel een dingetje zijn.