In de Duitse Wedden Dat zat laatst een deelnemer die zegt dat die elke Spiel-des-Jahres winnaar kan herkennen aan het geluid dat het spel maakt als de componenten uit de doos gekieperd worden.
Hij moet er 4 van de 5 goed raden. Gaat die het halen? Kijk het fragment hier terug:
https://www.zdf.de/show/wetten-dass/vid ... e-102.html
Duitse Wedden Dat
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Duitse Wedden Dat
Quite impressive. 
Zeker ook omdat de componenten niet geleidelijk worden uitgekapt, maar in één korte 'kwak'.
Zeker ook omdat de componenten niet geleidelijk worden uitgekapt, maar in één korte 'kwak'.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
rober
- Standaard moderator
Bizar dit.
Heel bijzonder
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heel bijzonder

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne

-
martrim
- Meeple
Hoe kom je erop?
Death is lighter than a feather, Duty is heavier than a mountain
-
Edwin84
- Elfenkoning
Vraag me af hoe je dit oefent? Alles op tafel kwakken, netje poriën en heel vaak herhalen?
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
het is maar een hele selecte groep spellen als je dat zo ziet op de schappen dus die onthoud je en wordt je bibliotheek en ga je mee oefenen. ik kan me voorstellen dat je best onderscheid kan maken in de diverse geluiden: bord, kaarten, pionnen. Die van het tweede spel klonken heel specifiek, omdat de pionnen open zijn vs bv treintjes van ticket to ride kan ik me voorstellen. Of veel kaartjes erin zoals een van de anderen die voorbij kwam. Daar kun je best op oefenen.
De vraag waarom blijf overeind staan (het is wel gesteld, maar ik kon er niet uit opmaken wat nou het antwoord was / of ontwijkend geantwoord werd met mijn duits).
De vraag waarom blijf overeind staan (het is wel gesteld, maar ik kon er niet uit opmaken wat nou het antwoord was / of ontwijkend geantwoord werd met mijn duits).
~ Always look on the bright side of life ~

-
rober
- Standaard moderator
Volgens mij werd er op de waarom vraag niet echt antwoord gegeven.
Dus ik zou zeggen, omdat het kan.
Terugdenkend aan het filmpje zei hij volgens mij wel dat er eerst het idee van de weddenschap was en dat ze daarna zijn gaan oefenen.
Dus is het waarom wellicht wel het willen meedoen aan Wetten Dass.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Terugdenkend aan het filmpje zei hij volgens mij wel dat er eerst het idee van de weddenschap was en dat ze daarna zijn gaan oefenen.
Dus is het waarom wellicht wel het willen meedoen aan Wetten Dass.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne

-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Leuk fragment! Nu moet iemand van hier op het forum dat natuurlijk gaan proberen te verbreken
.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Klopt het zijn alle winnaars van Spiel das Jahreshumske schreef: het is maar een hele selecte groep spellen als je dat zo ziet op de schappen dus die onthoud je en wordt je bibliotheek en ga je mee oefenen. ik kan me voorstellen dat je best onderscheid kan maken in de diverse geluiden: bord, kaarten, pionnen. Die van het tweede spel klonken heel specifiek, omdat de pionnen open zijn vs bv treintjes van ticket to ride kan ik me voorstellen. Of veel kaartjes erin zoals een van de anderen die voorbij kwam. Daar kun je best op oefenen.
-
Benny
- Grote Dienaar
Hij heeft waarschijnlijk te veel video's van 'The Dice Tower' gezien.
Je weet wel, wanneer ze alles uitkappen wat er in de doos zit.
Je weet wel, wanneer ze alles uitkappen wat er in de doos zit.
-
Piet
- Beheerder
Natuurlijk: omdat het kan. En volgens mij ook wel een beetje omdat het lekker absurd is. Heerlijk.rober schreef: Volgens mij werd er op de waarom vraag niet echt antwoord gegeven.
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
en daar stond en staat Wedden dat ... natuurlijk ook wel een beetje om bekend: Behoorlijk absurde weddenschappen.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Geerius
- Party Animal
Het mooiste vind ik dan wel weer dat hij over 3 spellen hetzelfde zegt: "veel onderdelen", "wiebelt nog wat na". Daarna wel het juiste spel met jaartal noemen...