Website uitgever:
Wingspan Nesting Box
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
SvAtje
- Standaard moderator
Wingspan Nesting Box
Zojuist heeft 999 Games via social media kenbaar gemaakt dat vanwege de grote vraag zij toch de Wingspan Nesting Box gaan uitbrengen. De verwachting is dat deze in juni zal arriveren.

Website uitgever:
Website uitgever:
Labels:
- StanTem
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Mr. group pledge
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Aziatische Wingspanvogels gaan bij 999 Games verschijnen
't Was te denken dat ze toch overstag zouden gaan. Goed nieuws wel.
- Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
Re: Wingspan Nesting Box
Onverwacht!!
- roubosga
- El Capitan
-
SuSuQie
- Regenmaker
Bijzonder....maar misschien een beetje too little to late?
En dan natuurlijk de grote vraag: wat gaat de nesting box bij 999 kosten.
De mensen/liefhebbers die deze box echt graag wilden hebben zullen net als ik hun exemplaar inmiddels gekocht hebben via Matagot&Friends. Daarbij komt ook nog dat een deel van de forumgebruikers hier allergisch is voor die rode streep van 999.
Ik ben enorm benieuwd hoe dit voor 999 afloopt...
En dan natuurlijk de grote vraag: wat gaat de nesting box bij 999 kosten.
De mensen/liefhebbers die deze box echt graag wilden hebben zullen net als ik hun exemplaar inmiddels gekocht hebben via Matagot&Friends. Daarbij komt ook nog dat een deel van de forumgebruikers hier allergisch is voor die rode streep van 999.
Ik ben enorm benieuwd hoe dit voor 999 afloopt...
- marman
- Rooster Booster
Hij gaat 79,99 kosten bij 999 zie ik op de site.
- Jerome
- Gouverneur
Ik denk niet dat 999 het moet hebben van het handjevol kritische liefhebbers op dit forum.
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Contacteer:
Exact. Het handjevol regelmatige posters hier is geen enkele afspiegeling van de vermoedelijk duizenden Wingspanliefhebbers die Nederland en Vlaanderen tellen. Daar zitten ongetwijfeld veel mensen bij die zonder nadenken 80 euro neertellen voor een lege doos.Jerome schreef: Ik denk niet dat 999 het moet hebben van het handjevol kritische liefhebbers op dit forum.
Lijkt me dus een juiste beslissing van 999 Games.
- Pura Vida
- Kardinaal
Dat zal best, maar wel erg laat. Ze hadden natuurlijk gewoon vorig jaar al meteen moeten inspringen. Ik vind wat ze nu doen eigenlijk best sukkelig. Honderden mogelijke klanten hebben er namelijk al een. En overigens heb je voor die prijs er ook een zonder rode lijn.Peter Hein schreef:Exact. Het handjevol regelmatige posters hier is geen enkele afspiegeling van de vermoedelijk duizenden Wingspanliefhebbers die Nederland en Vlaanderen tellen. Daar zitten ongetwijfeld veel mensen bij die zonder nadenken 80 euro neertellen voor een lege doos.Jerome schreef: Ik denk niet dat 999 het moet hebben van het handjevol kritische liefhebbers op dit forum.
Lijkt me dus een juiste beslissing van 999 Games.
- Peter Hein
- Burgemeester
- Contacteer:
Honderden? In Nederland en Vlaanderen alleen? Ik vind dat moeilijk te geloven.
- Fregonar
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Karel Titeca
Ik ook. Ik denk inderdaad ook dat de fanatieke leden van dit forum niet mogen genomen worden als maatstaf voor de hele Nederlandstalige spellengemeenschap. Enkele tientallen zullen misschien bij Stonemaier besteld hebben, enkelen zullen bij Matagot besteld hebben. Die klanten zijn ze kwijt. Maar ongetwijfeld hebben ze talloze mails gekregen van gewone klanten (of via de winkeliers) die iets opvingen over die Nesting Box en wilden weten of die er ook bij ons ging komen. En blijkbaar zijn ze niet te beroerd om hun fouten toe te geven. ¯\_(ツ)_/¯Peter Hein schreef: Honderden? In Nederland en Vlaanderen alleen? Ik vind dat moeilijk te geloven.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Als fan van de rode lijn (heerlijk zo’n strakke huisstijl) verheug ik me op de Nederlandse editie.
- Peter Hein
- Burgemeester
- Contacteer:
Ah, ik vroeg me al af wat dat moest betekenen. Voor mij is de prijs de rode lijn, al zal ik toegeven dat mijn enthousiasme voor Wingspan ongeveer correspondeert met een prijs van 10 euro voor zo’n doosErwin schreef: Als fan van de rode lijn (heerlijk zo’n strakke huisstijl) verheug ik me op de Nederlandse editie.
- WTULTC
- Elfenkoning
Het is gewoon mosterd na de maaltijd.
Hadden ze het bericht vorige week gepost dan hadden de mensen die de box afgelopen week bij Matagot hebben besteld wellicht de box bij 999Games besteld.
We gaan het wel zien hoeveel vraag er nu nog maar is, nadat 999Games zelf maandenlang heeft aangegeven dat ze de box niet zouden uit gaan brengen. Ik geloof namelijk wel dat de helft van de potentiële klanten de box inmiddels elders heeft besteld omdat eerder is gecommuniceerd dat deze hier niet door 999Games zou worden uitgebracht.
Het zou mooi zijn als 999Games ook nog de gespikkelde eieren gaat uitbrengen hier. Grapje, dat is niet haalbaar/minder nodig.
Hadden ze het bericht vorige week gepost dan hadden de mensen die de box afgelopen week bij Matagot hebben besteld wellicht de box bij 999Games besteld.
We gaan het wel zien hoeveel vraag er nu nog maar is, nadat 999Games zelf maandenlang heeft aangegeven dat ze de box niet zouden uit gaan brengen. Ik geloof namelijk wel dat de helft van de potentiële klanten de box inmiddels elders heeft besteld omdat eerder is gecommuniceerd dat deze hier niet door 999Games zou worden uitgebracht.
Het zou mooi zijn als 999Games ook nog de gespikkelde eieren gaat uitbrengen hier. Grapje, dat is niet haalbaar/minder nodig.
- Jerome
- Gouverneur
Schei toch uit over die doos. Eerst is 999 slecht bezig omdat ze geen doos uitbrengen en als ze dan door voortschrijdend inzicht die doos alsnog uitbrengen is het weer niet goed.
Mocht je gelijk hebben dan worden al die overtollige dozen over een jaar gedumpt voor de helft van de prijs en dan zijn de rapen natuurlijk helemaal gaar.

Mocht je gelijk hebben dan worden al die overtollige dozen over een jaar gedumpt voor de helft van de prijs en dan zijn de rapen natuurlijk helemaal gaar.
Nu Azië met houten eieren is gekomen wil ik liefst alle eieren vervangen door houten exemplaren. Laat het zeuren beginnen!WTULTC schreef: Het zou mooi zijn als 999Games ook nog de gespikkelde eieren gaat uitbrengen hier. Grapje, dat is niet haalbaar/minder nodig.