Bij veel spellen is er geen Nederlandse handleiding beschikbaar op BGA. Weet iemand of de uitgevers dit niet willen? Ik koop mijn spellen graag na het spelen op BGA maar heb voorkeur voor een Nederlandstalige handleiding.
Bedankt voor een reactie!
NL spelregels BGA
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
reherw
- Sojaboon
- Edwin84
- Elfenkoning
Re: NL spelregels BGA
Denk dat het op BGA vooral te maken heeft met dat een internationale uitgever akkoord geeft voor uitgeven van het spel op BGA en daarbij zijn eigen regels voorziet. Die uitgever gaat niet de moeite doen om een NL, De of FR uitgever te benaderen en regels opvragen en plaatsen. Kaarten en andere spelmaterialen op BGA zijn ook Engelsreherw schreef: Bij veel spellen is er geen Nederlandse handleiding beschikbaar op BGA. Weet iemand of de uitgevers dit niet willen? Ik koop mijn spellen graag na het spelen op BGA maar heb voorkeur voor een Nederlandstalige handleiding.
Bedankt voor een reactie!
- liefde_is
- Veenboer
De beschikbare spelregels in het NL worden door gebruikers toegevoegd door een link te plaatsen naar waar de NL spelregels beschikbaar zijn. Net zoals dat de interface van het spel ook door gebruikers wordt vertaald en niet door de uitgever van een spel. Een uitgever kiest er uiteraard zelf voor of zijn Nederlandstalige spelregels online beschikbaar zijn. En uiteraard kunnen daar goede redenen voor zijn om dat niet te doen. Van de meeste spellen komt er, of is er een tutorial beschikbaar die wel weer door gebruikers wordt vertaald en derhalve ook in het Nederlands te doen is.
-
reherw
- Sojaboon
Bedankt voor de antwoorden!