despellentrein.nl

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Plaats reactie
Skynet
Sojaboon

despellentrein.nl

Bericht door Skynet »

Is deze winkel nog actief en heeft iemand hier er ervaring mee? Ze lijken het laatst actief rond 2020 (facebook berichten), maar bieden nog wel spellen aan.
Lucky Jack
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: despellentrein.nl

Bericht door Lucky Jack »

De laatste recensies zijn niet bijzonder positief. Verder kun je alleen via WhatsApp contact met ze opnemen omdat hun mail (volgens mij al jaren) niet werkt. Of je ze daar ook op kunt bellen is niet duidelijk, maar dit wordt niet aangegeven. Het is voor webshops wettelijk verplicht om een werkend telefoonnummer en mailadres te hebben en daar lijkt De Spellentrein niet aan te voldoen. Verder is het assortiment nou ook niet perse beter dan dat van de (vele) concurrenten, dus al met al zou ik De Spellentrein niet aanbevelen.
Afbeelding
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

Ik heb enkele weken geleden de Kickstarter-versie van Wishland bij de Spellentrein gekocht en ongeveer een jaar geleden de Kickstarter-versie van Wonderland's War. Enkele vragen via Whatsapp, werden beide keren vrijwel direct beantwoord en het spel had ik twee werkdagen na mijn bestelling al in huis.
Skynet
Sojaboon

Bericht door Skynet »

Ik heb ook de gok gewaagd en een spel dat overal uitverkocht is en of de hoofdprijs voor betaald moet worden, besteld bij ze. Duurt helaas iets langer dan 2 werkdagen, maar waarschijnlijk 3 werkdagen :D .
Skynet
Sojaboon

Bericht door Skynet »

Nog ter aanvulling, alles is goed aangekomen (wel te laat, maar dat lag niet aan hun maar aan de DHL).
Ik zou hier zo weer bestellen.
Plaats reactie