Gelukkige bezitter van het fenomenale Fallen Land 2. Alleen zoek ik sleeves voor de 1000+ kaarten. Iemand ervaring mee en suggestie? Denk dat de kaarten even groot zijn als die van Fallen land 1, maar weet niet zeker.
Heb totaal geen ervaring met sleeves los kopen.
B V D.
Fallen Land second edition sleeves
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
- roubosga
- El Capitan
Re: Fallen Land second edition sleeves
Meestal als je op BGG kijkt zie je de knop "Sleeve It" staan, maar helaas bij dit spel net niet.
Ik kan je dus alleen maar adviseren: neem de maat op in millimeters en ga online naar sleeves zoeken.
Ik heb zelf goede ervaringen met Spelspul.nl en Spelshop.be
Neem wel Premium kwaliteit. Tegenwoordig heb je ook "non glare" in goed Nederlands, dan heb je geen last van invallend licht.
Maar als het duizenden kaarten zijn kun je het probleem ervaren dat alles niet meer in de doos past, en er zit in dit geval een aardig kostenplaatje aan natuurlijk.
En met zo'n grote hoeveelheid kaarten, hoe groot is dan de kans dat je slijtage krijgt aan je kaarten omdat je een kaart misschien maar een paar keer tegenkomt en in de hand neemt.
Ik kan je dus alleen maar adviseren: neem de maat op in millimeters en ga online naar sleeves zoeken.
Ik heb zelf goede ervaringen met Spelspul.nl en Spelshop.be
Neem wel Premium kwaliteit. Tegenwoordig heb je ook "non glare" in goed Nederlands, dan heb je geen last van invallend licht.
Maar als het duizenden kaarten zijn kun je het probleem ervaren dat alles niet meer in de doos past, en er zit in dit geval een aardig kostenplaatje aan natuurlijk.
En met zo'n grote hoeveelheid kaarten, hoe groot is dan de kans dat je slijtage krijgt aan je kaarten omdat je een kaart misschien maar een paar keer tegenkomt en in de hand neemt.
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
Re: Fallen Land second edition sleeves
Alle kaartjes hebben zwarte randen en zijn zo flimsy in goed Nederlands dat ze al verbuigen bij het openen van de sealed packs. Geen idee hoevaak een kaart aan bod komt, na het initieel shufflen.
Er zat ook geen organizer bij dus ik heb 14 tuckboxen in 108% size geprint en geplakt op hagelslag doosjes (fantastisch spul). Als het goed is zou dat voldoende moeten zijn voor sleeves in de breedte, al zal ik nog wat extra tuckboxes moeten bouwen vanwege dikte, even afwachten.
Speldoos zelf is groot.
Bedankt zal de sites even checken.
Er zat ook geen organizer bij dus ik heb 14 tuckboxen in 108% size geprint en geplakt op hagelslag doosjes (fantastisch spul). Als het goed is zou dat voldoende moeten zijn voor sleeves in de breedte, al zal ik nog wat extra tuckboxes moeten bouwen vanwege dikte, even afwachten.
Speldoos zelf is groot.
Bedankt zal de sites even checken.