Je hebt wel Java nodig en om probleempjes te vermijden zou het installeren van de Brettspielwelt-client aan te bevelen zijn. Maar spelen via je browser lukt ook wel.
Brettspielwelt
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Brettspielwelt
Voor iedereen die een aantal populaire spellen graag zou spelen maar spelers van vlees en bloed moet ontberen, heeft BrettSpielWelt.de wellicht een oplossing. Je kunt er terecht voor helemaal gratis en on-line spellen als Carcassonne, Funkenschlag/PowerGrid, Kolonisten van Catan, Lost Cities, Go, Die Fürsten von Florenz, en meer. De interface is soms erg spartaans en onhandig und auch spricht man dort deutsch
, maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je een heel end. En als je het vriendelijk vraagt, wil men vast ook nog wel in het engels met je babbelen.
Je hebt wel Java nodig en om probleempjes te vermijden zou het installeren van de Brettspielwelt-client aan te bevelen zijn. Maar spelen via je browser lukt ook wel.
-
hjdploeg
- Joker
Mocht je meer over BSW (Brettspielwelt) willen weten maar dan in het Nederlands? Ga dan eens naar de volgende site:
http://delagelanden.gloppy.nl/
http://delagelanden.gloppy.nl/
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
BenNevis
- Veenboer
-
BenNevis
- Veenboer
Zijn er "spellenspektakelers" geïnteresseerd in een BSW date? Misschien een potje take 5, st. Petersburg, Tichu (Taipan) of Ra?
Mijn nick op BSW is BenNevis (verrassend), dus als je de command "/ghook BenNevis" intikt kom je automatisch bij mij terecht (als ik aan het spelen ben welteverstaan).
Ik begin maandag (26 Sept.) om 20.00 een potje take 5 (kunnen lekker veel mensen aan meedoen) en ben benieuwd welke forumleden ik daar tegenkom. Andere afspraken zijn ook van harte welkom.
Mijn nick op BSW is BenNevis (verrassend), dus als je de command "/ghook BenNevis" intikt kom je automatisch bij mij terecht (als ik aan het spelen ben welteverstaan).
Ik begin maandag (26 Sept.) om 20.00 een potje take 5 (kunnen lekker veel mensen aan meedoen) en ben benieuwd welke forumleden ik daar tegenkom. Andere afspraken zijn ook van harte welkom.
Laatst gewijzigd door BenNevis op ma 26 sep 2005, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ErwinC
- Matroos
-
BenNevis
- Veenboer
-
BenNevis
- Veenboer
-
BenNevis
- Veenboer
Er is een nieuw spel uit op BSW en het heet 'Packeis am Pol'. Phalanx games brengt dit spel uit op Spiel en het Spellenspektakel (reprint). In het Nederlands gaat het Pinguïn heten (Hey! That's My Fish! in het Engels). Ik heb het net geprobeerd en ik vind het best een leuk spel. De regels zijn heel makkelijk, dus probeer het een keer!!!!
-
Jerome
- Gouverneur
Ik heb me dit weekeinde ook een login aangeschaft maar moet nog een beetje wennen aan het hele gebeuren daar. Echte spelers aan de andere kant van de tafel zijn zeer zeker leuker, hoewel ik een aardig potje Sint Petersburg gedaan heb met een jochie uit Taiwan.
Voor herhaling vatbaar.
Mijn naam? Tsaar
Voor herhaling vatbaar.
Mijn naam? Tsaar
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek