Cadeau suggestie

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Lanssan2994
Meeple

Cadeau suggestie

Bericht door Lanssan2994 »

Throw throw burrito is ook een leuk partyspel.
Worker with a placement mechanism
kosterix
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: zucht

Re: Cadeau suggestie

Bericht door kosterix »

de beste cadausuggestie die ik kan bedenken is deepsea adventures. Het is altijd een succes.

ietsje duurder, micro macro crime city (nl versie), maakt echt niet uit of je deel 1,2,3 of nieuwer koopt. Zelfs mijn non-gamende vriendin stelt het uit zichzelf regelmatig voor. En ik de gamer vind het ook heerlijk, vooral om lekker los te fantaseren op de zelfverzonnen aanleiding en afloop van de bijfiguren waar het plot uiteraard wel gevonden is.
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

kosterix schreef: de beste cadausuggestie die ik kan bedenken is deepsea adventures. Het is altijd een succes.

ietsje duurder, micro macro crime city (nl versie), maakt echt niet uit of je deel 1,2,3 of nieuwer koopt. Zelfs mijn non-gamende vriendin stelt het uit zichzelf regelmatig voor. En ik de gamer vind het ook heerlijk, vooral om lekker los te fantaseren op de zelfverzonnen aanleiding en afloop van de bijfiguren waar het plot uiteraard wel gevonden is.
Had nog nooit van deepsea adventure gehoord. Is het een push your luck en dat je af bent wanneer de zuurstof op is? Dacht dat het een kinderspel was maar is dus een partyspel?
kosterix
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: zucht

Bericht door kosterix »

Heb het destijds gamers wel zien spelen en die vonden het ook leuk. Kinderen kunnen ook gewoon mee doen, het is heel toegankelijk. Ijsbreker zeg maar.

Partyspel voor mij is vooral lacherig en random, DSA is eerder immersive (pardon the pun) en spannend.