Iemand bekend met Spelspeelgoed.com?

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
roubosga
El Capitan

Iemand bekend met Spelspeelgoed.com?

Bericht door roubosga »

Bij De Spelletjesvrienden had ik me ingeschreven voor The Big Ol Box of Storage van Everdell.
Nu blijkt dat deze niet komt.
Nu staat deze te koop bij Spelspeelgoed.com voor €66,47, dat is bijna €25,- goedkoper.
Ik heb geleerd dat als iets te mooi is om waar te zijn dat dan dat ook meestal ook zo is.
Bij KvK heb ik hem niet kunnen vinden.
Iemand ervaring met deze site?
Afbeelding

Labels:
siepie
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Iemand bekend met Spelspeelgoed.com?

Bericht door siepie »

Nog nooit van gehoord, maar heb even de website bekeken en dan vooral de menu items Over ons en Neem contact met ons op. Ik zou daar niets kopen.

Een adres dat niet bestaat, althans een straat met 7 huisnummers en zij beweren op nummer 2139(!) te zitten. En de tekst bij Over ons slaat echt nergens op.

"Speelgoedwinkel Voor Spellen is Canada’s gezondheids- en wellnessbestemming om er goed uit te zien, je goed te voelen en goed te presteren. Het is onze rol om Canadezen te motiveren om in beweging te komen en hen te helpen hun welzijnsdoelen te bereiken. Als de belangrijkste gezondheids- en wellnessbestemming van Canada begrijpt Speelgoedwinkel Voor Spellen als geen ander de rol die sport en activiteit spelen in het leven van Canadezen. We willen onze klanten inspireren om een actieve levensstijl te leiden door sport en activiteit leuker, toegankelijker en inclusiever te maken.00000"
Afbeelding
Franks85
Sojaboon

Bericht door Franks85 »

Op basis van de register data van de website, zou ik daar sowieso nooit iets kopen:
https://who.is/whois/spelspeelgoed.com
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

Dacht ik al.
Jullie hebben me overtuigd, bedankt.
Afbeelding