Spellenwijs.nl: Review van Everdell Mistwood (WGG)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review van Everdell Mistwood (WGG)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind Everdell Mistwood over het algemeen een goede uitbreiding. Dat komt vooral door de goed doordachte automa ‘Nightweave’. Dit is een enorme verbetering ten opzichte van de originele solo-variant, genaamd ‘Rugwort’. Met Nightweave voelt het echt alsof je tegen iemand anders speelt. Iemand die jou dwarsboomt maar ook iemand die jij te slim af kunt zijn. Dankzij verschillende moeilijkheidsgraden en extra modules ligt de herspeelbaarheid erg hoog. De nieuwe kaarten kunnen mij niet allemaal bekoren, maar ik snap dat een verzamelaar ze nog altijd wil. Wel een beetje zuur voor Everdell fans die het spel nooit solo spelen (of geen 3e speler nodig hebben): zij moeten een volledige uitbreiding kopen om slechts een paar kaarten aan hun collectie toe te voegen."

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!