Spellenwijs.nl: Review van Trekking Through History (WGG)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review van Trekking Through History (WGG)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind Trekking Through History een perfecte titel om aan lijstjes met gateway games (instappers tot de moderne bordspellen) toe te voegen. Tijdreizen is meestal een complex thema, maar de makers zijn erin geslaagd om het concept te simplificeren. Dit sluit naadloos aan op het eenvoudige en gestroomlijnde spelverloop alsook de overzichtelijke beurten. Spelers zullen elkaar niet echt dwarsbomen en als het al gebeurt, is het meestal onbewust. Je bent vooral lekker bezig met je eigen puzzel. Ik neem ook graag m’n petje af voor de algehele productie. De kwaliteit van het speelmateriaal ligt hoog, je krijgt een uitstekende insert, het kleurrijke artwork knalt er uit en de teksten op kaarten zijn – indien gewenst – nog leerzaam ook. Kon ik maar terug in de tijd en Trekking Through History gebruiken om spelenderwijs geschiedenis te leren op school ;)."

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!