Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Ik ben op zoek naar mensen die ook zin en tijd hebben om een keer in de zoveel tijd bijv. te catannen of andere strategische spellen van deze aard te spelen. Ben zelf tot nu toe altijd met catannen bezig geweest, maar sta open voor allerlei strategische spellen. Gezelligheid is heel belangrijk maar de wil om te winnen ook Ik woon in de omgeving van Sittard, Limburg. Dus wel handig als mensen hier in de buurt wonen.
Op onze linkspagina vind je ook een overzicht met spelverenigingen. Spelgroep Slimbo speelt op diverse plaatsen in Limburg (Nl), waaronder Sittard. Voor verdere informatie neem je best contact op met Raymond.
Bedankt voor je reactie. Slimbo had ik al gezien op internet. Maar ik vind het leuker om met een paar vaste mensen thuis steeds iets af te spreken zonder dat het in clubverband gebeurd.
Maar wie weet vind ik hier nog wat geinteresseerden