Spelfabriek 2 juni 2024

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

WTULTC
Elfenkoning

Spelfabriek 2 juni 2024

Bericht door WTULTC »

Net zoals vorig jaar wordt Spelfabriek gehouden op de eerste zondag in juni op een prachtige locatie in Heusden-Zolder. https://www.spelfabriek.be/.

Het is een wat kleinschalige beurs. Qua sfeer vind ik het te vergelijken met Zuiderspel.

Vorig jaar ben ik naar deze beurs geweest als demoer en ook dit jaar demo ik er.

Gaan er meer mensen van het forum naar toe?
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Re: Spelfabriek 2 juni 2024

Bericht door WTULTC »

Kort verslagje van Spelfabriek:

Vandaag was de familie spellenbeurs Spelfabriek waar ik stond te demoen voor Geronimo. Het was gezellig druk. Eigenlijk precies de juiste hoeveelheid mensen, want de tafeltjes waren over het algemeen goed bezet. Echter ook niet zo dat je nooit een plaatsje kon vinden en sowieso konden mensen die bijv eerder op de dag bij een bepaald niet konden aanschuiven dat later op de als nog doen. Ik heb fijn uit kunnen leggen en kunnen kletsen met verschillende 'bekende' mensen uit bordspellen land zoals Nox en vrouwen van de spellenmolen (ook hier lid).

Na afloop zijn we (een paar mensen die met mij mee gingen) nog een vers frietje wezen eten bij een Belgische frituur en heb ik 40 cent per liter goedkoper kunnen tanken dan hier in Nederland.
Afbeelding
spothetspel
Locomotief

Bericht door spothetspel »

Een korte impressie van deze editie van Spelfabriek

WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Ik spot mij bij seconden 30 staand in het grijze shirt van Geronimo. Leuk filmpje!
Afbeelding