Net als zovelen ging ik -lang geleden- bij de ontdekking van zoveel interessante nieuwe bordspellen op zoek naar informatie doorheen het opkomende internet. Zo kwam ook ik op Bordspel.com terecht. Samen met enkele andere vaste waarden uit die periode was Erwin zowat een gids waarmee we vele boeiende spelontdekkingen deden. Een gids in de steeds groter wordende jungle.
Jaren nadien was er een hele periode van samenwerking tussen Bordspeler en Bordspelmania voor nieuwsberichten. Niemand van ons kon zoveel, snel en accuraat het spellennieuws volgen en delen met het publiek. Neem het van mij aan, daar dien je héél veel vrije tijd in te steken. Erwin deed het en met plezier.
Van de start met Bordspel.com tot Bordspeler vandaag zie je een rode draad van eerlijke en gedegen informatie, dankzij Erwins kennis en relaties in en over de spellenwereld. Ga maar eens na hoeveel andere enthousiast startende websites of andere sociale mediakanalen het langer dan een paar jaar volhouden.
Geniet van de extra vrije tijd, Erwin. En als we mekaar tegenkomen op een of andere spellenbeursvloer, jij zoals vertrouwd in je roze polo in gezelschap van je fotoapparaat, ik mogelijk in oranje BSM-shirt, dan nodig ik je graag uit om samen een biertje te drinken.
Zoals we hier, in de Zuidelijke Nederlanden, zeggen: Merci Erwin! Dikke merci!
Piet schreef:
Erwin toont Peter Hein dat hij nog steeds ballet beoefent.
Bordspeler schreef:
Verder merk ik dat mijn klassieke publicatievorm anno 2024 veel minder aansprekend is dan bijvoorbeeld YouTube of Instagram; het begint een beetje stoffig te voelen.
Oude rotten voelen zich prima met klassieke tekst. Maar tegenwoordig schijnen social media, met hun voor- én nadelen, een must te zijn voor een breed en jonger publiek.
Bordspeler schreef:
... en weer actief muziek te gaan maken (meer gitaar spelen om mijn roestige skills op te poetsen, na 45 jaar weer een keyboard gaan bespelen en een beetje stoeien met muziek- en opnamesoftware)
Ik wilde wat schrijven over een een of andere internationale liedjeswedstrijd, maar ga het dan toch maar niet doen.