(bord-)spelers gezocht in Groningen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Robertopellizini
- Genius
(bord-)spelers gezocht in Groningen
Ik heb redelijk wat spellen die graag gespeeld willen worden.
Wie heeft er zin?
Wie heeft er zin?
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: (bord-)spelers gezocht in Groningen
Jij woont in Groningen? ik ook namelijk. Wat voor spellen en op welke dagen zou je willen spelen?
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Voor de mensen die interesse hebben om een spelgroep te formeren in Groningen is er een forum opgezet om dit te realiseren. Er zijn nu een 6tal mensen die zich hebben aangemeld. Hopelijk leidt dit tot een paar avonden spelletjes spelen per jaar. De link van het forum is:
http://spellenavondgroningen.forumbb.nl/
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Leuk 
Als jullie willen kunnen jullie ook hier jullie eigen forum krijgen. Voor gebruikers wellicht interessanter, gezien ze hier ook meteen mee kunnen discussieren over onderwerpen buiten de club
Zie hier voor meer informatie: http://www.bordspelmania.eu/berichten-a ... c3054.html
Als jullie willen kunnen jullie ook hier jullie eigen forum krijgen. Voor gebruikers wellicht interessanter, gezien ze hier ook meteen mee kunnen discussieren over onderwerpen buiten de club
Zie hier voor meer informatie: http://www.bordspelmania.eu/berichten-a ... c3054.html
-
Hijacker
- Genius
ja lijkt me ook een goed plan.... zal even lezen hoe en wat.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik hoor graag hoe het zit. Maar het moet wel op een of andere manier toegankelijk zijn voor mensen die geinteresseerd zijn. Op het andere forum kun je door middel van inschrijven berichten lezen. Dat kan hier op een gesloten stuk niet.
Als er ook een open forum topic is waardoor mensen weten dat we een spelgroep formeren vind ik het een goed idee. Dan kunnen zijn zich aanmelden en is het alsnog opgelost.
Als er ook een open forum topic is waardoor mensen weten dat we een spelgroep formeren vind ik het een goed idee. Dan kunnen zijn zich aanmelden en is het alsnog opgelost.
-
P.T.
- Gouverneur
Inmiddels is hijacker via PB al op de hoogte gesteld en is het forum aangemaakt.
Hoe het kortweg werkt:
Er is een groep aangemaakt. Het forum is enkel zichtbaar voor deze groep en voor het team van bordspelmania.
Mensen kunnen een aanvraag indienen om lid te worden van een groep, welke goedgekeurd dient te worden door de groepsleider. Of de groepsleider kan een uitnodiging sturen aan leden van bordspelmania.
Zodra je aanvraag is goedgekeurd of je hebt je uitnodiging geaccepteerd, maak je deel uit van deze groep en heb je toegang tot het forum.
Voor iedereen die lid wil worden van 1 van de verenigingen die hier actief zijn, kun je eens kijken in het menu onder gebruikerspaneel -> gebruikersgroepen.
Hoe het kortweg werkt:
Er is een groep aangemaakt. Het forum is enkel zichtbaar voor deze groep en voor het team van bordspelmania.
Mensen kunnen een aanvraag indienen om lid te worden van een groep, welke goedgekeurd dient te worden door de groepsleider. Of de groepsleider kan een uitnodiging sturen aan leden van bordspelmania.
Zodra je aanvraag is goedgekeurd of je hebt je uitnodiging geaccepteerd, maak je deel uit van deze groep en heb je toegang tot het forum.
Voor iedereen die lid wil worden van 1 van de verenigingen die hier actief zijn, kun je eens kijken in het menu onder gebruikerspaneel -> gebruikersgroepen.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Daarvoor kan je dan weer het forumdeel - samenspel - spellenclubs gebruiken. Je maakt een nieuw onderwerp aan met de naam van jullie club. Daaronder plaats je vervolgens alle publieke mededelingen.grunnboy schreef:Als er ook een open forum topic is waardoor mensen weten dat we een spelgroep formeren vind ik het een goed idee. Dan kunnen zijn zich aanmelden en is het alsnog opgelost.
En tenslotte kunnen jullie de activiteiten van de club ook in onze kalender plaatsen.
-
Hijacker
- Genius
Het is een prima plek hoor... het is echter wel echt een sub-sub forum
Een eigen forum is...
* Categorie 1
=forum A
- sub forum's AA
Tekst
* Categorie 2
=forum B
- sub forum's BB
=forum C
- sub forum's CC
Tekst
- sub forum's CD
nog meer tekst
Het is nu:
Spellenavond Groningen
- sub forum's 1
Tekst
- sub forum's 2
Tekst
Nog meer..
- sub forum's 3
Je mist eigenlijk dus dan de catogieren...
Heb even ons oude forum opengesteld voor iedereen kan je het zo zien
Verder tevreden nog hoor, want om bij de eenheid te blijven van bordspelmania blijft mijn voorkeur
Een eigen forum is...
* Categorie 1
=forum A
- sub forum's AA
Tekst
* Categorie 2
=forum B
- sub forum's BB
=forum C
- sub forum's CC
Tekst
- sub forum's CD
nog meer tekst
Het is nu:
Spellenavond Groningen
- sub forum's 1
Tekst
- sub forum's 2
Tekst
Nog meer..
- sub forum's 3
Je mist eigenlijk dus dan de catogieren...
Heb even ons oude forum opengesteld voor iedereen kan je het zo zien
Verder tevreden nog hoor, want om bij de eenheid te blijven van bordspelmania blijft mijn voorkeur
-
P.T.
- Gouverneur
Wij noemen dat fora
En daar kunnen weer sub fora onder 
Het is wel mogelijk om sub fora er onder te hangen
Je moet echter wel na gaan dat je veel informatie gewoon in de algemene forums kwijt kunt. Denk aan een topic over bijvoorbeeld kolonisten van catan. Als je daar vragen over hebt bijvoorbeeld kun je ze beter plaatsen binnen het gehele forum hier. Dus forums voor zulke vragen en dergelijke lijken me vrij nutteloos in een spellenvereniging forum, anders krijg je dubbele data. Tenzij het een specifieke vraag is binnen de vereniging 
Maar dit is mijn idee daar van hoor
Het is wel mogelijk om sub fora er onder te hangen
Maar dit is mijn idee daar van hoor
-
Hijacker
- Genius
Klopt... maar door bepaalde categorien aanmaken maakt het wel overzichtelijker vind ik.
Nu krijg je ontzettend veel topic's onderelkaar..
Maar vaste sub-forum's waar dan weer topic's onderkunnen kan dus wel?
Nu krijg je ontzettend veel topic's onderelkaar..
Maar vaste sub-forum's waar dan weer topic's onderkunnen kan dus wel?
-
P.T.
- Gouverneur
Even snel een kort overleg gehad. Ik kan me vaag herinneren dat we dit al eens eerder binnen het team behandeld hebben. Maar het is inderdaad mogelijk ja 
Je hoeft me enkel even via PB de fora namen met eventueel een korte beschrijving te laten weten.
Je kunt ook even afwachten hoe het nu gaat. Je bent namelijk 1 van de eerste die hier om vraagt. De andere spellenvereningingen lijken het zo nog goed af te kunnen
Maar de keus ligt bij jou. Indien je subfora wil is een een simpele PB het enige wat je hoeft te doen 
Je hoeft me enkel even via PB de fora namen met eventueel een korte beschrijving te laten weten.
Je kunt ook even afwachten hoe het nu gaat. Je bent namelijk 1 van de eerste die hier om vraagt. De andere spellenvereningingen lijken het zo nog goed af te kunnen
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Met gewone opties kan je al heel wat, vind ik.
Voor onze club proberen we onderwerpen beperkt te houden, zodat het overzichtelijk blijft. Indien nodig voeg ik onderwerpen samen. Verder kan je met een 'sticky' onderwerpen bovenaan plaatsen. En onderwerpen die niet meer relevant zijn worden gesloten.
Voor onze club proberen we onderwerpen beperkt te houden, zodat het overzichtelijk blijft. Indien nodig voeg ik onderwerpen samen. Verder kan je met een 'sticky' onderwerpen bovenaan plaatsen. En onderwerpen die niet meer relevant zijn worden gesloten.
-
Hijacker
- Genius
Op zich wel ja... We doen het eerst ook wel even zo aangezien we ook pas net begonnen zijn. Toch wil je aan scheiding doen kwa topic's heb je gewoon categorien nodig vind ik.
-
NielsZW
- Hazelnoot Ridder
Ik heb niet het topic gelezen maar vroegah werd er altijd in de Walrus gespeeld.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.