999 Games gaat de solotoer op

Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen

Moderators: Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Plaats reactie
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

999 Games gaat de solotoer op

Bericht door Bart »

De solo-modus bij bordspellen wint al enkele jaren aan populariteit. Ook de lockdowns tijdens de COVID-pandemie hebben een aanzienlijke invloed gehad op de populariteit van spellen met een solovariant. Nu lanceert 999 Games een nieuwe spellenreeks: 999 Solo. Bij de start van deze reeks worden negen spellen gelanceerd.

999solo.webp

FLEX Puzzels
De Flex Puzzels bestaan uit kleine blokjes die aan een elastiek zijn bevestigd en in verschillende richtingen kunnen worden gedraaid. Het doel is om de afbeeldingen uit het bijgeleverde boekje na te maken. Flex Puzzels bieden ieder 80 uitdagingen in zowel 2D als 3D. De reeks start met vier puzzels, die onderling te combineren zijn.
Flex Puzzler S | Flex Puzzler XL | Flex Puzzler MAX | Flex Puzzler Crystal

999Solo_FlexPuzzler.png
999Solo_FlexPuzzler_XL.png
999Solo_FlexPuzzler_MAX.png
999Solo_FlexPuzzler_Crystal.png

Stax Puzzels
Deze puzzels hebben stukjes in de vorm van dieren. Ze bevatten 48 uitdagingen in verschillende moeilijkheidsgraden. Iedere uitdaging vereist dat spelers een specifieke selectie van deze dier-puzzelstukjes binnen een raster laten passen. De reeks start met drie puzzels.
Cat Stax | Sea Stax | Dog Pile

999Solo_CatStax.png
999Solo_SeaStax.png
999Solo_DogPile.png

Color Carpet
Voor spelers die van Tetris houden is er Color Carpet: 44 uitdagingen in verschillende moeilijkheidsgraden om puzzelstukken volgens het aangegeven tapijtpatroon neer te leggen.

999Solo_ColorCarpet.png

D-Iced
Dit is het meest uitdagende spel in de 999 Solo-reeks. De speler kiest een uitdaging en plaatst de dobbelstenen op een 4x4-blok. Doel van het spel: elke dobbelsteen wordt zo neergelegd dat hij omgeven door een aantal dobbelstenen dat overeenkomt met het aantal ogen op die dobbelsteen. D-Iced biedt 80 uitdagingen van verschillende moeilijkheidsgraad.

999Solo_D-Iced.png

Website uitgever: 999 Games

Labels:
Arjen T.
Veenboer

Re: 999 Games gaat de solotoer op

Bericht door Arjen T. »

Sinds de Covid periode is bij mij het solo virus binnen komen vallen. Goed dat 999 er wat aandacht voor heeft. Ik hoop dat er ook wat spellen komen die wat meer spel zijn ipv deze puzzels. Maar het begin is er.
We've got a winner!
sinead
Stamhoofd

Bericht door sinead »

Arjen T. schreef: ma 24 jun 2024, 13:00 Sinds de Covid periode is bij mij het solo virus binnen komen vallen. Goed dat 999 er wat aandacht voor heeft. Ik hoop dat er ook wat spellen komen die wat meer spel zijn ipv deze puzzels. Maar het begin is er.
Ik zie dit zelf (helaas) ook meer als puzzels dan als spellen.
Afbeelding
siepie
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
Contacteer:

Bericht door siepie »

Ik dacht al dat het aan mij lag, dus blij te zien dat er meer mensen zijn die dit puzzels vinden. Maar laten we hopen dat er meer uit komt. Ik was eerst wat sceptisch maar kan inmiddels het plezier van een solo spel wel inzien.
Afbeelding
Plaats reactie