D&D spelers/groep gezocht in de buurt van Alkmaar/Heiloo

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

BramKendrick
PIONier

D&D spelers/groep gezocht in de buurt van Alkmaar/Heiloo

Bericht door BramKendrick »

Hey ik ben Bram 24 jaar en heb een aantal jaar terug voor het eerst D&D gespeeld en vond het erg leuk, maar jammer genoeg viel de groep na 2x al uitelkaar. En heb het daarna niet meer kunnen spelen.

Ik ben nog steeds een complete beginner dus maar zou graag weer willen beginnen met een groep in de buurt. Als iemand al een groep heeft of wilt opstarten en al de kennis heeft van het spel (en eventueel master is) laat het me gerust weten.
Dukek
PIONier

Re: D&D spelers/groep gezocht in de buurt van Alkmaar/Heiloo

Bericht door Dukek »

Hey bram!

Ik ben Duke 21 jaar en ik woon in Alkmaar en ik ben ook al een tijdje opzoek naar een groep, ik heb zelf helaas ook nog 0 ervaring met DnD maar het lijkt me al een lange tijd leuk om te proberen.

Het lijkt me leuk om in contact te komen om te kijken of we een groep in Alkmaar/Heiloo kunnen vinden/beginnen!
BramKendrick
PIONier

Bericht door BramKendrick »

Ja lijkt me zeker een goed idee. Hopelijk kunnen we zo nog meer spelers bij elkaar krijgen en een DM.
Dukek
PIONier

Bericht door Dukek »

Hey Bram!

Ik heb je laatst een mailtje met een link gestuurd als je nog geintereseerd bent!
labyrint1
Jakkiebak!
Persoonlijke Ondertitel: Speel en vertel
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door labyrint1 »

Hoi Bram en Dukek,

Ik draai al meer dan een jaar een DnD groep in Koedijk. (Daar woon ik).
Na vele keren te hebben meegespeeld als speler werd ik vorig jaar gevraagd om DM te worden.
Ik vond dit zo leuk dat ik vol enthousiasme was begonnen en dat enthousiasme is alleen maar meer geworden.
Ik zit er aan te denken een tweede groep te beginnen. Ik zag jullie berichten van een jaar geleden en dacht: wat zouden de beide heren hebben opgezet? Zijn ze een DnD groep begonnen? Is 1 van hen als DM aan de slag gegaan of ...
Ik hoop van jullie te horen en wie weet vinden jullie het leuk om een keer een one shot sessie DnD te komen spelen. Wat misschien ook net als mijn eerste groep uitgroeit tot een waar verhaal met vele sessies.

Vriendelijke groet,

Jaap
De wijze zegt: speel en u vindt het geluk!