Het was een gok. We zijn voor het laatst geweest in 2019 en dat was toen niet zo goed bevallen, vandaar dat we een aantal jaren al niet zijn geweest. Nu toch vrij laat besloten het weer een kans te geven. Helaas halverwege de middag het voor gezien gehouden, we liepen er al even rond met het idee laten we maar naar huis gaan, maar kregen toen nog een kans om Ratten van Wistar te proberen.
In de ochtend begon het nog redelijk, we konden bij White Goblin gelijk aanschuiven bij Let's Go to Japan en daarna bij Faraway. Deze 2 spellen wilden we graag proberen. Helaas was de uitleg bij de eerste niet heel goed, maar we hebben wel een redelijk beeld van het spel gekregen.
Vanwege de actie van WGG met munten, hebben we nog een 3e spel gedaan, niet op ons lijstje: Collect a Lotl. Niet helemaal uit gespeeld, maar ik vond het wel een grappig spel voor tussendoor. Niet direct eentje die ik aan wil schaffen, maar wel leuk om zo eens te doen.
We liepen langs Mlem en daar waren nog 2 plekken vrij aan een tafel waar de uitleg net begon. Aangeschoven en 2 rondjes mee gedaan. We hadden echter enorme trek en dit spel ziet er leuk uit, maar is niet iets voor ons. Dus vroegtijdig afgehaakt.
We hebben daarna rond gelopen en hier en daar staan kijken. We wilden graag Ratten van Wistar proberen, maar daar was het steeds erg druk. Maar bij onze laatste poging was er een tafel vrij. Wel helemaal in de hoek, waar je amper kon komen, maar gelukt. We hebben een goede uitleg gekregen, maar we waren gewoon te moe om het echt te gaan spelen nog. Dus even geprobeerd en toen besloten dat we beter naar huis konden gaan.
Ik heb 1 aankoop gedaan, ik had me voorgenomen niets te kopen
Bureau of Investigation: Investigations in Arkham & Elsewhere voor 20 euro.
We hebben ook bij Keep Exploring Games nog even gekletst met Duiker. Leuk om iemand van dit forum nu eens in het echt te zien. Ik hoop voor hem dat het een geslaagd weekend wordt.
Conclusie voor mij: dit soort beurzen is niets voor mij, ik heb het nu weer geprobeerd maar helaas. Aan de andere kant, maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Ik ga wel weer naar een wat kleinere beurs.