Spelers gezocht omgeving Oosterhout

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Plaats reactie
Spammie
Uno

Spelers gezocht omgeving Oosterhout

Bericht door Spammie »

Wij zijn een stel van 58 en 52 en op zoek naar medespelers in de buurt van Oosterhout. We hebben diverse spellen, zoals Talisman, Azul, Splendor, Robo Rally, Ticket to Ride, Fische Fluppen Frikadellen, Torres en een spel gemaakt door een vriend van ons Rum en Rumors etc. Maar ook altijd leuk ook om een nieuw spel te leren! Omdat de kids wat minder vaak een spel willen spelen alleen niet veel nieuwe spellen gekocht laatste tijd (behalve voor 2 personen ;-)). Zou het leuk vinden om andere bordspel enthousiastelingen in de buurt te vinden!
Kuijp
PIONier

Re: Spelers gezocht omgeving Oosterhout

Bericht door Kuijp »

Ah vind nu dit bericht, had al gereageerd op een ander bericht waar jullie op gereageerd hebben. Ik (man, 37) woon ook in Oosterhout en speel graag bordspellen, misschien kunnen we een keer afspreken met z'n 3-en al zou het nog mooier zijn als we meer mensen kunnen vinden
MuTe
Meeple

Bericht door MuTe »

Hoi Spammie,

Mijn vriendin en ik hebben sinds eind 2022 een bordspellen clubje opgericht. Wellicht vind je het leuk om eens aan te haken?
Zie deze link voor meer info: Bordspel Buddies

Groetjes,
Marcel & Marloes
Effo
PIONier

Bericht door Effo »

Hallo. Ik woon sinds kort in Oosterhout (NB) en ik zoek ook een goede groep om mee te spelen. Zijn jullie nog open voor nieuwe spelers?
Anouk0162
Uno

Bericht door Anouk0162 »

Hoi.
Zijn jullie nog opzoek naar spelers?
Ik woon in Oosterhout en zou graag een keertje samen bordspellen spelen.

Groetjes, Anouk
HarmL
PIONier

Bericht door HarmL »

Hoi allemaal! Zijn jullie nog op zoek naar medespelers? Ik (33) woon ook in Oosterhout en ben op zoek naar leuke mensen om af en toe eens samen een bordspelavondje te doen.
Matthijs13
Uno

Bericht door Matthijs13 »

HarmL schreef: zo 28 sep 2025, 20:53 Hoi allemaal! Zijn jullie nog op zoek naar medespelers? Ik (33) woon ook in Oosterhout en ben op zoek naar leuke mensen om af en toe eens samen een bordspelavondje te doen.
Hoi Harm,

Heb je inmiddels al mensen gevonden om mee te spelen? Ik ben zelf ook 33 en woon ook in Oosterhout. Het lijkt mij leuk om af en toe met anderen een bordspel te kunnen spelen in de omgeving. Ik hoor het graag!
HarmL
PIONier

Bericht door HarmL »

Matthijs13 schreef: ma 16 feb 2026, 13:08 Hoi Harm,

Heb je inmiddels al mensen gevonden om mee te spelen? Ik ben zelf ook 33 en woon ook in Oosterhout. Het lijkt mij leuk om af en toe met anderen een bordspel te kunnen spelen in de omgeving. Ik hoor het graag!
Leuk! Ik heb je een berichtje terug gestuurd.
Plaats reactie