Spellengek recenseert: Mango

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Roger (spellengek)
Jakkiebak!

Spellengek recenseert: Mango

Bericht door Roger (spellengek) »

Ik ga op reis en neem mee… een spelletje. Dat geldt voor mij, maar ongetwijfeld ook voor veel van jullie lezers. Afhankelijk van hoe je reist kunnen dat hele stapels bord- en kaartspellen zijn of enkele handzame overal snel te spelen spelletjes. Mango valt duidelijk in deze laatste categorie.

Afbeelding
(Klik op de afbeelding)
Laatst gewijzigd door Roger (spellengek) op zo 19 jan 2025, 09:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Labels:
Bert_
Website beheerder

Re: Spellengek recenseert: Mango

Bericht door Bert_ »

Hé, jullie zijn er snel bij! Deze werd nog maar pas aangekondigd.
Wij spellen Kwatro (in zo'n zelfde blikje) wel eens. Handig mee te nemen en leuk puzzelen.
De styling van Mango gaat wat meer richting een jonger publiek. Als ik je recensie zo lees klopt dat ook met de doelgroep, dus ik laat 'm nog even passeren. Bedankt voor het leesplezier :)
Roger (spellengek)
Jakkiebak!

Re: Spellengek recenseert: Mango

Bericht door Roger (spellengek) »

Bert_ schreef: za 18 jan 2025, 20:50 Hé, jullie zijn er snel bij! Deze werd nog maar pas aangekondigd.
Wij spellen Kwatro (in zo'n zelfde blikje) wel eens. Handig mee te nemen en leuk puzzelen.
De styling van Mango gaat wat meer richting een jonger publiek. Als ik je recensie zo lees klopt dat ook met de doelgroep, dus ik laat 'm nog even passeren. Bedankt voor het leesplezier :)
Graag gedaan.